konto usunięte
Temat: IAB Showcase
24 kwietnia w Sali Platinum, Silver Screen w Warszawie odbył się pierwszy IAB ShowCase. Organizatorem spotkań jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.Jedno miejsce zgromadziło kilkudziesięciu marketerów, którym agencje interaktywne miały okazję zaprezentować skuteczne kampanie marketingowe. Merytoryczne prezentacje oraz przyjemna oprawa, jak szampan i truskawki zapewniały prestiż i komfort uczestnikom. Spotkanie prowadził Prezes Zarządu IAB Polska – Michał Tober.
Kolejny IAB ShowCase już 26 czerwca.
Na pierwszym spotkaniu wystąpili:
1. „Nadchodzi4 – Case Study komunikacji zintegrowanej przy wprowadzaniu nowej marki na rynek”, Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający, FFCreation
2. „Fenomen społeczności internetowych - czyli jak stworzyć własne medium?”, Łukasz Lewandowski, Dyrektor Badań i Rozwoju, K2
3. "Knoppers - mojdzien.pl, Pepsi Max - Max Your Life", Olgierd Cygan, Dyrektor Zarządzający, Digital One
4. "Experiential e-marketing", Konrad Pankiewicz, W-ce Prezes, Dyrektor Zarządzający, Adv.pl
5. „Kto wchodzi na Gazeta.pl? - studium przypadku kampanii wizerunkowej dla Gazeta.pl”, Dawid Szczepaniak, Account Director, Opcom Grupa Eskadra
6. „Jeansy Wrangler. Fundusze AEGON. Dwie kampanie. Różne cele. Różne metody”, Mariusz Majewski, Managing Director, Point of View
7. „Jak zrobić 200 skutecznych kampanii on- line w 2 lata i nie zwariować?”, Magdalena Szmidt, Dyrektor Zarządzający, MOSQI.TO
8. „Konkursy reklamowe on-line jako narzędzie budowy baz danych i wsparcia sprzedaży – kampania reklamowa Nestle Waters”, Witold Szapar, Dyrektor Zarządzający, Plasmamedia
Serdecznie dziękujemy za przybycie zaproszonym gościom oraz