konto usunięte

Temat: IAB Showcase

24 kwietnia w Sali Platinum, Silver Screen w Warszawie odbył się pierwszy IAB ShowCase. Organizatorem spotkań jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.



Jedno miejsce zgromadziło kilkudziesięciu marketerów, którym agencje interaktywne miały okazję zaprezentować skuteczne kampanie marketingowe. Merytoryczne prezentacje oraz przyjemna oprawa, jak szampan i truskawki zapewniały prestiż i komfort uczestnikom. Spotkanie prowadził Prezes Zarządu IAB Polska – Michał Tober.
Kolejny IAB ShowCase już 26 czerwca.



Na pierwszym spotkaniu wystąpili:



1. „Nadchodzi4 – Case Study komunikacji zintegrowanej przy wprowadzaniu nowej marki na rynek”, Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający, FFCreation



2. „Fenomen społeczności internetowych - czyli jak stworzyć własne medium?”, Łukasz Lewandowski, Dyrektor Badań i Rozwoju, K2



3. "Knoppers - mojdzien.pl, Pepsi Max - Max Your Life", Olgierd Cygan, Dyrektor Zarządzający, Digital One



4. "Experiential e-marketing", Konrad Pankiewicz, W-ce Prezes, Dyrektor Zarządzający, Adv.pl



5. „Kto wchodzi na Gazeta.pl? - studium przypadku kampanii wizerunkowej dla Gazeta.pl”, Dawid Szczepaniak, Account Director, Opcom Grupa Eskadra



6. „Jeansy Wrangler. Fundusze AEGON. Dwie kampanie. Różne cele. Różne metody”, Mariusz Majewski, Managing Director, Point of View



7. „Jak zrobić 200 skutecznych kampanii on- line w 2 lata i nie zwariować?”, Magdalena Szmidt, Dyrektor Zarządzający, MOSQI.TO



8. „Konkursy reklamowe on-line jako narzędzie budowy baz danych i wsparcia sprzedaży – kampania reklamowa Nestle Waters”, Witold Szapar, Dyrektor Zarządzający, Plasmamedia



Serdecznie dziękujemy za przybycie zaproszonym gościom oraz
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: IAB Showcase

Jest już relacja filmowa z Updatea:

http://interaktywnie.com/newsy/783-iab-showcase-za-nam...
Patrycja Sass - Staniszewska

Patrycja Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska

Temat: IAB Showcase

SCENARIUSZ II IAB ShowCase

26 czerwca 2008
Silver Screen, Sala Platinum
ul. Puławska 17 Warszawa

Przybycie gości

14.05 – 14.07 Powitanie gości – Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska.

14.07 – 14.27 “Performance Marketing”, Magdalena Kleczyńska (Group Head ACR), Marcin Siekierski (SEM Manager ACR), K2

14.27 – 14.47 “Dlaczego liczymy ROI w kampaniach PLL LOT w wyszukiwarkach", Małgorzata Olszewska - Managing Director MRM Worldwide i Łukasz Michałowski - Direct Marketing Manager MRM Direct

14.47 – 15.07 „Marketing afiliacyjny - bo liczy się efekt”, Paweł Sypczuk, Dyrektor Generalny, Afilo

15.07 – 15.27 "7 niezbędnych czynników sukcesu, o których musisz pamiętać prowadząc kampanię w wyszukiwarkach" prowadzący Krzysztof Kuwałek, prezes Web Search Factory Polska

15.27 – 15.35 Przerwa

15.35 – 15.55 „Advergaming, reklama w grach komputerowych”, Adam Dyba, Prezes Zarządu Adaction

15.55 – 16.15 "Search Engine Marketing w praktyce - kampanie PPC w case study Ave Travel i Wykop.pl", Bartosz Krzemień, Senior PPC Manager, Ataxo

16.15 – 16.35 "Wielokanałowa kampania CPA na przykładzie Goldfinance.pl", Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu Kompan.pl i Grzegorz Biolik, Członek Zarządu Kompan.pl

16.35 – 16.55 „Jak trafić na pierwsze strony”, Maciej Gałecki, Prezes Bluerank

16.55– 17.15 "SEM w praktyce - jak realizować cele biznesowe za pomocą wyszukiwarek ", Jacek Chruściany, Business Development Director, Performance Media

Pożegnanie i podziękowanie za przybycie – Jarosław Sobolewski.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 21:14
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: IAB Showcase

I jak się podobało?:)
Artur Pszczółkowski

Artur Pszczółkowski Web & Mobile
Application Group
Manager, Sanitec
Corp

Temat: IAB Showcase

ja moze skomentuje - generalnie fajnie, szczegolnie gdy ktos byl swiezy w temacie. pigulka wiedzy i kluczowych elementow tego tematu. hasla, sposoby, mechanika, metody rozliczeń... do tego pare nowych wizytowek - nice one

z drugiej strony jesli mialbym szukać minusow w ramach konstruktywnego feedbacku:
- dosc jednorodne prezentacje (przynajmniej pierwsze 6 - ostanich dwoch nie widzialem). seo/sem i marketing afilicyjny to nie wielkie pojecia w sumie...
moze na poziomie organzacyjnym prelegenci mogliby next time podzielic jakos tematy - sami oslabiaja efekt WOW swoich prezentacji...

- i jesli chodzi o efekt wow - tego mi troszke brakowalo w prezentacjach.
there's no case without a show - zdecydowanie
Łukasz Macheta

Łukasz Macheta Head of Production @
Only Only

Temat: IAB Showcase

Jacek Jankowski:
I jak się podobało?:)

Podobało się, tylko liczby podane przy naszym case study, hmm... :))
Patrycja Sass - Staniszewska

Patrycja Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska

Temat: IAB Showcase

Fotoreportaż z II IAB ShowCase jest dostepny na mediarun.

http://wiadomosci.mediarun.pl/fotoreportaze/galeria/id67Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 30.06.08 o godzinie 13:06

Następna dyskusja:

IAB ShowCase na temat e-mai...




Wyślij zaproszenie do