Jarosław Czub

Jarosław Czub FullStack Developer

Temat: WebGl i RayMarching Distance Field

Hi,
jak by się komuś nudziło (wiem programistą się nie nudzi) :P
poniżej moje wypociny pisane w ramach odbicia się od normalnego kodowania na temat WebGL i RayMarching Distance Field http://blog.shad.net.pl/raymarching-distance-fields-cz-i/ oraz cała kategoria http://blog.shad.net.pl/?cat=87

Tytułem wstępu RayMarching to technika bardzo popularna na demoscenie szczególnie przy pisaniu demek 4kb albo 1kb.

Pozdr.

konto usunięte

Temat: WebGl i RayMarching Distance Field

Może spodoba Ci się też mój shadertoy http://www.dobrabomba.pl/

Jakiś czas temu chciałem zrobić porządny renderer 3d działają cy na raymarchingu i octree, ale zabrakło mi wiedzy matematycznej, czasu i chęci :)

Następna dyskusja:

The International Review of...




Wyślij zaproszenie do