Temat: HTML5 Realtime Multiplayer SHMUP

Trzydniowy prototyp.

Dzień 1 - wersja single
http://rezoner.net/workshop/tactics/

Dzień 2 - wersja multiplayer
http://rezoner.net/workshop/tactics/client/

Dzień 3 - spamowanie serwisów społecznościowych :)Przemysław Sikorski edytował(a) ten post dnia 08.10.12 o godzinie 19:12
Olga Grabek

Olga Grabek Senior Software
Engineer

Temat: HTML5 Realtime Multiplayer SHMUP

Fajne. Jeszcze jakieś naliczanie punktów by się przydało.

Temat: HTML5 Realtime Multiplayer SHMUP

Dzięki Olga. Narazie jest to tylko proof-of-concept. Mam milion pomysłów co z tego zrobić i muszę je porządnie odsiać. Oczywiście masz 100% racji, reddit effect już gaśnie, a ja nie mam ani jednego mechanizmu, który utrzymałby związek użytkownika z grą :) Tak czy siak nie spodziewałem się, że w ciągu jednego dnia kilka tysięcy ludzi zagra w coś co nie ma nawet gameplayu - szkoda, że tak późno założyłem fanpage na FB (pozdrawiam Dariusz) będę musiał raz jeszcze zdać się na link spam.Przemysław Sikorski edytował(a) ten post dnia 09.10.12 o godzinie 13:32



Wyślij zaproszenie do