Andrzej N. IT Contractor
Temat: HTC Desire Z + Blueconnect
Mam następujący problem: aktywowałem usługę blueconnect (9zł) i za Chiny Ludowe nie jestem w stanie uruchomić tego na telefonie. Sama usługa raczej jest aktywowana poprawnie - przyszły smsy, w systemie interenetowym jest jako aktywna itd.W telefonie jest tylko opcja "Mobile network", która po włączeniu wyświetla 'connecting..' i .. tyle. Żadnego komunikatu, numeru błędu itd. Przestawiałem ustawienia APN na różne dane znalezione w sieci, ale niczego to nie zmienia.
Byłem w dwóch salonach T-Mobile i po kilkudziesięciu minutach zabaw moim telefonem panowie się poddawali. Swoją drogą jestem w szoku jak firma o tak mocnym brandzie jak t-mobile może uruchomić jakaś usługę a potem klient może sobie szukać porady przez miesiąc bo nikt w firmowych salonach nie wie jak to skonfigurować. Jedyne porady to włączyć/wyłączyć, zresetować do ustawień fabrycznych itd. Żenada. Można też dzwonić po różnych infoliniach i słuchać melodyjek godzinami.. Jest to pewnie kara od losu, za przejście z Plusa do Ery, bo tam przez x lat nie musiałem nigdy kontaktować się z bokiem, internet, smsy z sieci bez bramki www itd. działały zawsze..
Telefon jest z innej sieci, ale nie miał nigdy sim locka. Nie jest rootowany czy jakkolwiek zmieniany. Android 2.3.3
Może ktoś poda jakiś hint gdzie zlokalizować problem i jak go ewentualnie rozwiązać.