Temat: nazwa stanowiska
Witam,
Zgłaszam się z podobną sytuacją, co do nazwy stanowiska pracy:
Pracuję w małej firmie (produkcja: 10 osób + biuro: szef i ja).
W 2008 r. rozpoczęłam pracę jako księgowa pod okiem głównej księgowej (kadry prowadziła nam zewnętrzna firma BHP).
Dodatkowo zajmowałam się rozliczaniem zamówień kontrahentów , pocztą, zamawianiem transportu, zakupami biurowymi, gospodarczymi.
W 2010 r. główna księgowa odeszła na emeryturę, a firma przeszła z ksiąg handlowych na książkę przychodów i rozchodów, którą do dzisiaj prowadzę sama ( jako Księgowa).
W 2011 r. wciągnęliśmy dodatkowo kadry do do moich obowiązków i dostałam zmianę stanowiska: Księgowa - Kadrowa.
Od 2 lat zajmuję się dodatkowo obsługą administracyjną: analizy umów telekomunikacyjnych, umów energii, jestem pełnomocnikiem w urzędach, sprzęt i oprogramowanie komputerowe, strona www, zamawiam serwisy i przeglądy różnego typu, kontroluję leasing i dokumentację techniczną itp.
Teraz firma się troszkę rozbudowuje, zatrudniamy nowych pracowników produkcyjnych, poszerzamy biuro i zatrudniamy dziewczyną do podstawowej obsługi biurowej, a mnie czeka zmiana stanowiska i mogę sama zaproponować.
Generalnie sama nazwa nie jest dla mnie aż tak istotna przy takiej strukturze przedsiębiorstwa, ale przy zmianie pracy w przyszłości może dużo nadrobić, tylko nie wiem jak można ująć to w całość, jakieś propozycje?