konto usunięte

Temat: Wirtualni konsultanci

Nasza firma AIBot Team zajmuje się tworzeniem rozwiązań opartych o wirtualnego konsultanta AIBot Chatter. Nasz produkt integruje wyszukiwarkę, usługi systemów zewnętrznych (np. pobranie informacji z bazy danych albo wyliczenie czegoś przez system biznesowy), predefiniowane ścieżki help-deskowe (rozwiązania typowych problemów w rodzaju: jak złożyć wniosek o kredyt) oraz kanał komunikacji z pracownikiem biura obsługi klienta (na wypadek gdyby wiedza bota okazała się zbyt skromna). Wirtualny konsultant służy jako pierwsza linia kontaktu z klientem. Pozwala klientowi uzyskać informacje i rozwiązać część problemów bez angażowania pracowników biura obsługi klienta. Wirtualny konsultant AIBot Chatter może być udostępniony przez interfejs WWW oraz komunikatory internetowe.

Zapraszamy na naszą stronę internetową gdzie umieszczone są opisy komponentów i rozwiązań. Można także obejrzeć materiały video pokazujące wirtualnego konsultanta w działaniu.

Jesteśmy ciekawi Państwa opinii na temat przydatności tego rozwiązania jako narzędzia ułatwiającego komunikację człowieka z komputerem.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wdrożeniem naszych rozwiązań u siebie w firmie, zintegrowaniem komponentów technologicznych AIBot z Państwa produktami albo chcecie podzielić się z nami uwagami na tematy związane z wirtualnymi konsultantami zachęcamy do skontaktowania się z nami.

Krzysztof Michalak
AIBot Team sp. z o.o.
krzysztof.michalak@aibotteam.com

Temat: Wirtualni konsultanci

W 2001 roku, w czasach pęknięcia bańki internetowej, miałem firmę AI-bot Software, która zajmowała się zagadnieniami chatterbotów. Potem, po udziale i wyróżnieniu w konkursie na Biznesplan miasta Gdyni, pojawiła się m.in. firma Inteliwise. Widzę, że duch mówiących awatarów ciągle żywy...

Powodzenia.

konto usunięte

Temat: Wirtualni konsultanci

Duch jest jak najbardziej żywy :) z tym że my nastawiamy się na produkt będący czymś więcej niż tylko mówiącym awatarem. Naszym celem jest przede wszystkim zaoferowanie wirtualnego konsultanta jako użytecznego narzędzia realizującego funkcje biznesowe. Stąd tak duży nacisk na integrację z bazami danych, integrację z usługami, wyposażenie bota w wydajną wyszukiwarkę a przede wszystkim umożliwienie botowi podejmowania inicjatywy: kierowanie przebiegiem rozmowy, generowanie ofert, itp. W końcu to on powinien być ekspertem w obszarze, który omawia z klientem ;)

Temat: Wirtualni konsultanci

Nikt nie mówił, że 2001 nastawiałem się "tylko na mówiącego awatara" :) Problem jednak jest nietrywialny.

Temat: Wirtualni konsultanci

Jak dla mnie boty to reinkarnacja pana Spinacza z office'a. Komunikacja twarzą w twarz jest znacznie wolniejsza od czytania, ale mamy emocje, mimikę.
Osobiście wolę slide-tour, albo video-tour jeśli serwis nie jest typowy, np: http://quirky.com
Poza tym nie cierpię sytuacji gdy "oferta biznesowa" jest na tyle skomplikowana, że muszę skorzystać z pomocy konsultanta choćby i "żywego". Mam wtedy podskórne poczucie, że wciśnięto mi towar, którego chciano się pozbyć.

Następna dyskusja:

Wirtualni konsultanci




Wyślij zaproszenie do