Antoni
Ruszkowski
Seksualne
(r)ewolucje
Temat: rabat za newsletter - w którym miejscu procesu zamówienia
witam,pracuje nad projektem sklepu internetowego, w ktorym przewiduje opcje upustu dla osob zapisanych do newslettera.
proces zamowienia chcialbym podzielic na 4 podstawowe etapy:
1) Koszyk właściwy - tabelka z listą produktów oraz wyborem opcji dostawy - w tym miejscu istnialaby rowniez mozliwosc wprowadzania kodow rabatowych itp.
2) Adres dostawy - w tym miejscu sklep umozliwialby zalogowanie sie stalym klientom, zarejestrowanie się nowym lub złożenie zamówienia bez rejestracji
3) Podsumowanie
4) Płatność
Nie za bardzo wiem w jaki sposob wpisac mechanizm przyznawania rabatu za newsletter w proces zamowienia. W koszyku wlasciwym podany jest calkowity koszt zamowienia (wraz z wysylka i po uwzglednieniu wszystkich rabatow), ale system nie wie jeszcze kto bedzie dokonywal zakupu (osoba zapisana do newslettera czy nie). Te informacje zostaną podane dopiero w drugim kroku. Jezeli okaze sie, ze klient jest zapisany do newslettera to obnizeniu ulegnie calkowity koszt zamowienia jaki trzeba poniesc w ostatnim kroku. Przez to kwota podana w podsumowaniu rozni sie od tej podanej w koszyku.
Czy ktos ma pomysl jak rozwiazac ten problem, unikajac jednoczesnie "skakania" w procesie skladania zamowienia?
z gory dziekuje za odpowiedzi.
pozdrawiam,
antoni