Katarzyna Olejniczak

Katarzyna Olejniczak "Kto pokonuje innego
człowieka - jest
silny. Lecz, kto
po...

Temat: Innowacyjny sposób dostarczania przesyłek

Witam,

Chciałabym Państwu zaproponować ciekawe rozwiązanie które stanowi alternatywę dla usług kurierskich i poczty polskiej.

InPost Paczkomaty 24/7


PACZKOMATY 24/7 to innowacyjna usługa na Polskim rynku, stanowi ona alternatywę dla klasycznych usług pocztowych czy kurierskich. Jest to usługa która pozwala na szybką i łatwą wysyłkę oraz gwarantowane dostarczenie paczki w ciągu dwóch dni od nadania (96% naszych przesyłek trafia do adresata następnego dnia), przy zachowaniu niskiej ceny. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych gdzie czas dostarczenia paczek ma istotne znaczenie w budowaniu relacji z klientem.
Lokalizacje
Paczkomaty 24/7 znajdują się tylko w lokalizacjach, które gwarantują dostęp odbiorcom 24h, przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Dzięki umieszczeniu maszyn w miejscach będących pod stałym nadzorem kamer i monitoringu ochrony mamy pewność, że przesyłki Klientów są całkowicie bezpieczne. W pierwszej fazie projektu Paczkomaty 24/7 rozmieszczone są na stacjach benzynowych (m.in. sieci LOTOS, LUKOIL, PKN ORLEN i STATOIL oraz innych mniejszych nie-sieciowych stacjach) oraz całodobowych parkingach strzeżonych.


Obecnie InPost dysponuje siecią 260 Paczkomatów 24/7 w 39 miastach w Polsce (stan na 31.12.09). Docelowo usługa będzie możliwa w 800 Paczkomatach 24/7.
Czas od momentu nadania paczki w oddziale InPost lub od momentu odbioru przez kuriera do dostarczenia przesyłki do Paczkomatu 24/7 wynosi do 2 dni roboczych. Wyniki za wrzesień 2009 wskazują, że aż 96,9% e-przesyłek trafia do Paczkomatów 24/7 następnego dnia po nadaniu (D+1) przy deklarowanym czasie doręczeń D+2.
Gdy przesyłka dotrze do Paczkomatu 24/7, Klient zostanie o tym powiadomiony SMS-em i e-mailem i będzie mógł odebrać paczkę w ciągu 3 dni, o dowolnej porze.
Jeśli Klient w ciągu 3 dni nie odbierze przesyłki, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod który będzie dostarczona paczka, Klient zostanie poinformowany drogą sms-ową i e-mail-ową. Następnie w przypadku nieodebrania jej osobiście przez adresata w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki do Paczkomatu 24/7, InPost zwraca przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.
Jest również możliwość zamówienia kuriera, który odbierze przesyłki z Twojego e-sklepu. Konieczne jest wcześniejsze podpisanie Umowy o współpracę z InPost oraz ustalenie szczegółów odbioru przesyłek. Odbiór paczek przez kuriera InPost odbywa się w granicach administracyjnych miasta.

Pozdrawiam:
Katarzyna Olejniczak
Doradca klienta E-commerce
mobile: 519-052-432
e-mail: kolejniczak@inpost.pl