Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk Product Manager

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

Bardzo często na etapie zamawiania klienci porzucają koszyk i rezygnują z zamówienia.

Dlaczego tak sie dzieje?
Przyczyn może być wiele, a najważniejsze z nich to:
- brak informacji o pelnych kosztach zamówienia (wraz informacją o kosztach przesyłki) w koszyku
- wymóg logowania w momencie próby złożenia zamówienia
- rozproszenie uwagi klienta na etapie zamówienia (np. Promocje innych produktów)

konto usunięte

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

o proszę ten temat ostatnio też mnie mocno niepokoi... ma ktos jeszcze jakies inne pomysły na przyczyny takiego stanu rzeczy?
Grzegorz P.

Grzegorz P. grafik, webmaster,
fotograf amator

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

Z moich skromnych doświadczeń wynika, że dodanie konkretnej rzeczy do koszyka ujawnia jego cenę. Dzieje się tak, gdyż wiele "sklepów" nie podaje cen przy opisie przedmiotu. Może wię to też jest jedną z przyczyn?

konto usunięte

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

a to ciekawe, bo ja się z takimi sklepami nie spotkałam..

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

Może pomogłoby rzetelne informowanie klientów co i za ile kupują, oraz moduł przypominania o porzuconym koszyku?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk Product Manager

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

Jacek W.:
Może pomogłoby rzetelne informowanie klientów co i za ile kupują, oraz moduł przypominania o porzuconym koszyku?
Podstawa jest rzetelne informowanie na etapie zamawiania o kosztach przesyłki lub ich braku (w przypadku zakupow powyzej kwoty X np.).

Bardzo dobrym pomyslem jest modul, ktory automatycznie wysle email do klienta, z przypomnieniem co mial w koszyku i zacheta do zakupu.
Tomasz Nowak

Tomasz Nowak informatyka,
marketing, forex

Temat: Dlaczego klienci porzucają koszyk?

Tomasz Gregorczyk:
Jacek Wysocki:
Może pomogłoby rzetelne informowanie klientów co i za ile kupują, oraz moduł przypominania o porzuconym koszyku?
Podstawa jest rzetelne informowanie na etapie zamawiania o kosztach przesyłki lub ich braku (w przypadku zakupow powyzej kwoty X np.).

Bardzo dobrym pomyslem jest modul, ktory automatycznie wysle email do klienta, z przypomnieniem co mial w koszyku i zacheta do zakupu.

Ale na tym etapie nie mamy zazwyczaj jeszcze danych klienta.

Następna dyskusja:

Brak pracy --> dlaczego nie...




Wyślij zaproszenie do