konto usunięte

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

http://frag-executors.pl/news/QuakeLive-nieczynny-prze...

Już teraz na serwerach się robi ciasno, strach pomyśleć co będzie dalej :) Grywa ktoś z tu obecnych w to to w ogóle? Duel późniejsza porą?:D
Konrad J.

Konrad J. Designer

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

"Koniec udręki z zaproszeniami! Koniec czekania miesiącami na wstęp do wirtualnego placu zabaw z rakietami i wszelkiego innego kalibru pociskami wypluwanymi tempem średnio sprawnego telegrafisty!"
probowalem kilkakrotnie zarejstrowac sie,ale bez rezultatu.
Mam nadzieje,ze wkoncu to ruszy pelna para.
Za 4 dni zobaczymy.
Generalnie chetnie bym pokwakal po sieci:)

konto usunięte

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

ja sobie pykam od czasu do czasu, ale nie w przegladarce.
Maciej Czerwiński

Maciej Czerwiński Vice President -
Mellongames SA

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

Ja gram czasem:)
Teraz czekam na nowy sprzęt i łącze w domu więc będę mógł się podpiąć pod jakąś inicjatywą pogrania w weekend.
Michał M.

Michał M. Senior Back-End
Engineer (Ravelin)

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

Miała być gra przez przeglądarkę, a wyszło jak zwykle. Bez instalowania plugina nie pograsz. Mnie w zasadzie wszystko jedno co instaluję i w jakim środowisku gram ale cały ten szum nt. gry przez przeglądarkę jest mocno naciągany. Tym bardziej, że w okienku i tak się ciężko gra, lepiej włączyć full screen.
Uważam, że gra - paradoksalnie - daje za duże możliwości konfiguracyjne. Ludzie robią cuda nie widy żeby sobie ułatwić granie. Gorsze tekstury, minimalna ilość obiektów na ekranie, duża jasność, podświetlone czy inaczej wyróżnione modele postaci, robi się z tego gra dla no life'ów... Nie, wróc, Q1-2-3 to w sumie była zawsze gra dla no life'ów. Przeciętny gracz z przeciętnymi umiejętnościami rzadko kiedy miał okazję się pobawić, zazwyczaj to była frustracja. Kiedyś dużo grałem w Q2 ale to był okres kiedy miałem dużo wolnego czasu na trenowanie. Dzisiaj chcę się po prostu popsztykać okazjonalnie z ludźmi, amatorsko, i póki co marnie to widzę. Zobaczymy jak będzie dalej.
Podoba mi się za to idea społecznościowa. Statystyki, info o graczach online, możliwość gromadzenia przyjaciół, dobieranie zawodników na podstawie umiejętności powinni usprawnić jeszcze.
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

Ogólnie nie należę do pro-graczy multi FPS-ów i rzadko zdarzało mi się pogrywać w tej opcji, jednak przyznam że możliwość grania sobie w quake'a właściwie wszędzie, przypadła mi do gustu i czasami by się odstresować pykam sobie kilka meczy. Nie da się uniknąć cheaterów, oni zawsze byli i będą. Kwestia tylko jak się do tego podchodzi. Mnie to wisi. Fakt, że to irytujące kiedy jakiś małolat bez celowania wybija wszystkich w lokacji, ale co zrobić:)Ja po prostu staram się później nie grać więcej z takimi osobami na serwerze.
Michał M.

Michał M. Senior Back-End
Engineer (Ravelin)

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

Wszędzie to niekoniecznie. Tylko tam, gdzie prawa administratora pozwalają ci zainstalować plugin, a to już niczym się nie różni od instalacji gry z płyty cd. Przenośność tej gry to bujda.
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: QuakeLive - wreszcie bez inwajtów =)

Oj ofc że nie wszędzie-wszędzie, ale nie porównuj tego do instalki z płyty:)Chyba oczywistą sprawą jest to, że lepiej jest móc zainstalować na każdym kompie plugina (ofc tam gdzie prawa admina nie blokują tego), którego btw zassanie i zainstalowanie trwa przecież tylko chwilkę, niż noszenie ze sobą wszędzie CD...Jak dla mnie quakelive to poprostu kolejna gra przeglądarkowa, tyle że FPS a nie dominujące ostatnio strategie.



Wyślij zaproszenie do