Tomek Miller brak stanowiska
Temat: IFS - automatyzaja raportu
Witam,Jestem początkującym użytkownikiem systemu IFS i od razu w pracy dostałem zadanie do wykonania.
Dokładnie chodzi o tworzenie raportów dla indywidualnych użytkowników.
Poniżej opisany jest schemat tworzenia raportu, w związku z nim mam 3 pytania.
1. Czy ktoś z szanownych osób na formu byłby w stanie mi pomóc?,
2. Czy taki raport jest wogóle do wykonania?,
3. Czy i w jaki sposób można to wykonać automatycznie?
Schemat tworzenia raportu zapasowego z uwzględnieniem Sprzedaży i zakupów:
Generuję z IFS-u stan zapasów z podziałem na grupy na koniec miesiąca – dla każdego składu oddzielnie sortuję, grupuję i sumuję grupy z IFS-u (poprzez sumy częściowe), tak aby uzyskać taki podział jak w zestawieniu zapasów, kopiuje i wklejam do tabelki każdą pozycje oddzielnie (dla każdego składu oddzielnie) takie same czynności jak powyżej wykonuję dla Sprzedaży za dany miesiąc i dla zakupów – wszystko z podziałem na grupy na podstawie raportu szczegółowego tworzę raporty z całościowe jeden z podziałem na grupy i a drugi z podziałem na składy.
wykonanie raportu usprawniłoby:
dostosowanie raportu z IFS do tego co wysyłamy dalej – albo trzeba zmienić grupy w Excelu lub w IFS musiałyby się zawsze w tej samej kolejności pojawiać grupy, nawet jak nie ma zapasów, zakupów lub Sprzedaży – raport powinien pokazywać „0” – w obecnie dana grupa się nie pojawia. Powinna być opcja generowania zapasów, zakupów i Sprzedaży na wszystkie składy razem (z oznaczeniem każdego składu – żeby nie trzeba było generować raportów na każdy Skład oddzielnie).
Z góry dziękuję za odpowiedz i proszę o kontakt na rejs@poczta.fm lub podanie nr telefonu to chętnie zadzwonię
Pozdrawiam Tomek