Krzysztof Kreczko

Krzysztof Kreczko wiedz, że coś się
dzieje.

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

Witam,
wypuściłem niewielki mailing/newsletter w którym linki były oznaczone 2 parametrami:
-medium
-campaign
Gdzie w GA znaleźć informacje jakim ruchem to skutkowało?
Filtrowanie całego ruchu po Medium wyświetla jedynie podział na: referral, (none), organic
Marcin Wsół

Marcin Wsół Specjalista Google
Ads, MarcinWsol.pl

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

Witam,
Jeśli w raporcie dotyczącym medium nie masz tego co wpisałem w parametrze adresu URL, to znaczy, że albo popełniłeś gdzieś błąd w tagowaniu albo nie miałeś żadnych wejść. Jeśli wszystko byłoby ok, dane powinny się wyświetlić.
Możesz podesłać całość otagowanego adresu URL? Bez domeny głównej oczywiście. Rzucę okiem czy jest ok.

Jeśli chcesz znaleźć informacje o kampanii wejdź w ŹRÓDŁA ODWIEDZIN, a następnie ŹRÓDŁA i KAMPANIE.
Krzysztof Kreczko

Krzysztof Kreczko wiedz, że coś się
dzieje.

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

Marcin Wsół:
Możesz podesłać całość otagowanego adresu URL? Bez domeny głównej oczywiście. Rzucę okiem czy jest ok.

/?utm_medium=newsletter&utm_campaign=27marzec


Wydaje mi się, że wejścia były, bo pojawiły się odesłania z serwerów pocztowych np. poczta.onet.pl

Jedyne co przychodzi mi do głowy, to że powinno się używać 3 parametrów
http://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=en
Campaign Source, Campaign Medium and Campaign Name should always be used.
Marcin Wsół

Marcin Wsół Specjalista Google
Ads, MarcinWsol.pl

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

Myślałem, że cały otagowany adres URL zawierał więcej parametrów, a w poście podałeś 2, które są dla Ciebie ważne. Tak jak już napisałeś, obowiązkowo muszą być 3 parametry - medium, źródło i nazwa kampanii.
I tyle w temacie, problem rozwiązany :)
Krzysztof Kreczko

Krzysztof Kreczko wiedz, że coś się
dzieje.

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

Marcin Wsół:
I tyle w temacie, problem rozwiązany :)

Tak się właśnie spodziewałem, gdy w czasie wyszukiwania możliwej przyczyny trafiłem na podany wyżej generator linku.
Dzięki za pomoc.
Marcin Urbański

Marcin Urbański E-commerce, analityk
szkolenia -
tel.:513272082

Temat: Śledzenie ruchu z parametrów utm

https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=en

URL Builder

Do prawidłowego przekazania danych do GA należy linki tagować min. 3 parametrami:
- źródło
- medium
- kampania

Pozdrawiam
Marcin Urbański



Wyślij zaproszenie do