Wojciech
Miszkiewicz
Co nieco umiem, ale
ciąglę się uczę!
Temat: Umowy, budżety, godziny pracy - jak to ugryźć?
Witam Wszystkich,Mam postawionego OCSa (na VPSie w OVH). Do OCSa spływają dane z kilkuset komputerów z około 50 firm (kilkanaście większych, około 30-35 mniejszych).
Mam również GLPI (9.1) gdzie mam porobione jednostki o nazwach takich jak firmy oraz reguły przydzielające komputery do jednostek.
Klienci zgłaszają problemy, wpisywane to jest do GLPI, a następnie rozwiązuję te problemy i zamykam zgłoszenia. I tutaj pojawia się problem...
Jak utworzyć umowy/budżety dla klientów i zrobić sobie na koniec miesiąca podsumowania, żeby wiedzieć ile godzin u którego klienta zostało spędzonych?
Gdy pracujemy u klienta osobiście, to rozliczamy się za każdą rozpoczętą godzinę. Gdy pracujemy zdalnie, to za każde rozpoczęte 30 minut. Jak (i czy w ogóle się da) wprowadzić umowy i/lub budżety, żeby wiedzieć, na ile zafakturować klienta? Jak zaokrąglać te rozliczenia do 30 minut albo do pełnej godziny? Np. klient ma umowę na 10 godzin za 1000zł. W danym miesiącu wykorzystał 7.5 godziny. Chciałbym wysłać mu rozliczenie zgłoszeń (opis, data zgłoszenia, data rozwiązania i czas) z kwotą za usługę. W takim wypadku mimo wykorzystania 7.5 godziny klient płaci 1000zł. Gdy w kolejnym miesiącu ten klient wykorzysta np. 16 godzin, to rozliczenie ma zawierać 10 godzin za 1000zł oraz 6 godzin za 900zł.
Da się w ogóle coś takiego zrobić w GLPI?
Będę wdzięczny za każdą pomoc albo przykład.Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.11.16 o godzinie 16:14