Maciej
S.
Regionalny Kierownik
Sprzedaży - połowa
Polski
Temat: Jak domagać się własnych praw?
Myślę, że wielu z nas jako konsumenci spotkało się z nierzetelnością, i chciałbym zapoczątkować dyskusję w tym temacie, która mam nadzieję poszerzy wiedzę w jaki sposób możemy domagać się reklamacji itp.Jak mam konkretny przykład i własny problem. Kupiłem drzwi wejściowe wraz z montażem. Zostały one mi wstawione 06.12., okazało się, że próg jest źle zamontowany i jest szpara /przez którą po prostu wieje/, ponadto, cały czas mówiłem, że ma być dostosowana długość drzwi, bo musi zostać miejsce na terakotę, a zostało zrobione tak, że nawet wykładzina się tam nie mieści. Zgłosiłem tę reklamację telefonicznie, kilkakrotnie przez ten czas od 06.12. byłem powiadamiany przy okazji moich telefonów w tej sprawie,że przyjedzie serwisant, ostatnio, tydzień temu już rozmawiałem z właścicielem, który obiecał załatwienie tej sprawy i ...minął tydzień. Proszę poradźcie co mogę zrobić, dodam, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem faktury - a na to mieli 7dni, wg prawa podatkowego.