Anna F.

Anna F. Pomagam świadomie i
skutecznie
komunikować się
firmom i l...

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Witam,
czy macie jakies doświadczeniem z programem Firma Przyjazna Klientowi organizowanym przez Instytut Zarządzania? (http://www.instytut.org.pl/index.php) Jestem ciekawa, czy Waszym zdaniem warto brać udział w takich akcjach.
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Jeżeli firma jest dobrze zarządzana. Ma "wyedukowanych" i dobrze opłaconych pracowników to nie potrzebuje żadnego programu. Patrząc na fatalną obsługę klienta (która i tak poprawiła się znacznie patrząc z perspektywy czasu), cięcie kosztów, itd. to taki program firmie wiele firmie nie da.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Zgodzę się z przedmówcą.
Kolejny certyfikat na ścianie w gabiniecie prezesa to za mało.
Samo mnożenie dyplomów, nagród i wszelkich ISO nie świadczy o prawdziwym obrazie firmy.
Najlepszą opinię / lub najgorszą mogą wystawić sami pracownicy a nie jury, które nie wie czesto o prawdziwej sytuacji w firmie.
Anna F.

Anna F. Pomagam świadomie i
skutecznie
komunikować się
firmom i l...

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Jednym z etapów tego programu jest audyt:
- badanie jakości Obsługi Klienta w formie zewnętrznego audytu dotyczącego badania satysfakcji klientów
- badanie w postaci wywiadów z losowo wybranymi pracownikami w których zakres obowiązków wchodzi obsługa Klienta.
- badanie kanałów komunikacji z klientami ( telefonicznie, e-mailowo,, poprzez formularze na stronach www).
Jury podejmuje decyzje na podstawie wyników. Może taki program ma jednak sens? Również moblilizujący dla firmy.
Grzegorz Drzycimski

Grzegorz Drzycimski Kierownik
organizacyjny,
POMORSKIE CENTRUM
SZKOLENIOWE

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Zgadza się mam identyczne zdanie jak przedmówcy. Programy, certyfikaty, monitoringi to w dużej mierze przerost formy nad treścią. Mam też wrażenie, że tego typu projekty w dużej mierze służą wykorzystaniu tych czy innych grantów lub zgarnięciu kasy za wpisowe. Może jednak tego typu opinie są krzywdzące ??
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: Firma Przyjazna Klientowi

Anna F.:Jednym z etapów tego programu jest audyt:
- badanie jakości Obsługi Klienta w formie zewnętrznego audytu dotyczącego badania satysfakcji klientów
- badanie w postaci wywiadów z losowo wybranymi pracownikami w których zakres obowiązków wchodzi obsługa Klienta.
- badanie kanałów komunikacji z klientami ( telefonicznie, e-mailowo,, poprzez formularze na stronach www).
Jury podejmuje decyzje na podstawie wyników. Może taki program ma jednak sens? Również moblilizujący dla firmy.


Pytanie jeszcze jaka firma? Bo jezeli mowimy o np. Citibank to mozna zapomniec. Jezeli mowimy o firmie w ktorej jest 50 czy 100 pracownikow i jest jeden wlasciciel to ma to sens.

Następna dyskusja:

Pracownik a Firma...




Wyślij zaproszenie do