Radosław Hering

Radosław Hering Student, Akademia
Morska w Szczecinie

Temat: NMT w arc scene SF_type

Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy harderase, hardvaluefill itd?. Mam dane z VMap z których wybrałem sobie te, które użyje do NMT. Poniżej zamieszczam dane wraz z ustawieniami, proszę o ewentualne poprawki:
(warstwice)-CONTOURL_LFT: ZV2, hardline
(pkt. wysokościowe)- ELEVP_PFT: ZV2, masspoints
(linia brzegowa)- COASTL_LFT: ATW, hardline
(rzeka)- RIVERA_AFT: none, harderase
(tereny podmokłe)- SWAMPA_AFT: none, harderase czy hardvaluefill?
(wody)- WATERA_AFT: none, harderase
(jeziora)- LAKEA_AFT:none, hardvaluefill

z góry dziękuję za korekty i sugestie

konto usunięte

Temat: NMT w arc scene SF_type

Erase - wyklucza dany obszar z interpolacji
Fill - wewnątrz poligonu przypisuje wszystkim trójkątom atrybut - liczbę całkowitą. (Webhelp ESRI)

Na pewno rzeki musisz zmienić na Hardline (Harderase odnosi się do poligonów)
Do jezior oraz terenów podmokłych zastosowałbym "Hardreplace"
Co do poziomic nie mam pewności bo TIN tworzyłem zawsze z punktów, ale przy "Hardline" mogą Ci wyjść góry stołowe.Paweł Gajewski edytował(a) ten post dnia 10.01.12 o godzinie 23:58
Radosław Hering

Radosław Hering Student, Akademia
Morska w Szczecinie

Temat: NMT w arc scene SF_type

dzięki za cenną uwagę!
mam jeszcze pytanie robiąc GRIDa naturalnym sąsiadem otrzymuje dziwną wartość value w legendzie- 4,40282e+038... a rastra nie widać



Wyślij zaproszenie do