Wiktor Łyczko Regional Director
Temat: Generowanie Leadów a dział sprzedaży
Jako manager działu sprzedaży zadajesz sobie pytanie jakie będziesz miał korzyści z generowania leadów?1. Zwiększysz wolumen i wartość sprzedaży, a także wyprzedzisz firmy konkurencyjne, których handlowcy zbyt często dzwonią do osób niezainteresowanych w danym momencie zakupem produktów lub usług. Czas to pieniądz, a dzięki pracy „na leadach” Twoi handlowcy szybciej niż konkurencja dotrą do potencjalnych Klientów i sfinalizują transakcje.
2. Zredukujesz koszty pracy działu handlowego, gdyż nie będziesz marnował wiedzy i kompetencji swoich handlowców na prowadzanie przez nich nieefektywnych i nie mających sensu rozmów telefonicznych, które zazwyczaj polegają na kolejnym przedzwonieniu całej bazy w nadziei, że uda się "coś" sprzedać.
3. Wyeliminujesz również sztuczne umawianie spotkań z partnerami, którzy nie są nawet potencjalnymi Klientami Twojej firmy.
W końcu ograniczysz liczbę tzw. „pustych strzałów” w rozmowach telefonicznych....
czytaj więcej... http://www.generujleady.pl/krok1/korzysci-z-generowani...