Jan Kłusak Psycholog
Temat: Techniki wpływu w obsłudze klienta w branży Fitness, Spa...
PERSONALITY INC. oraz LOGISTYKA SZKOLEŃZAPRASZAJĄ NA WARSZTATY DEDYKOWANE
TECHNIKI SPRZEDAŻY I WPŁYWU W OBSŁUDZE KLIENTA
W KLUBACH FITNESS ORAZ SPA
Proponujemy możliwość skorzystania ze szkolenia organizowanego przez trenera z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów z zakresu technik sprzedaży i wpływu oraz obsługi Klienta, będącego jednocześnie aktywnie działającym menedżerem kreatywnym klubu Wellness, Fitness & Squash z Gdańska.
Celem szkolenia jest podniesienie skuteczności osób obsługujących Klienta poprzez poznanie poszczególnych etapów sprzedaży oraz wdrożenie w działanie, skutecznych technik sprzedażowych.
Warsztat obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji, komunikacji i technik skutecznego oddziaływania na Klienta.
Uczestnicy nauczą się zasad wywierania wpływu na różnych etapach sprzedaży.
Poznają poziomy oraz mechanizmy wpływu, zasady komunikacji na poziomie werbalnym i niewerbalnym. Nauczą się wywierania wpływu poprzez budowanie skutecznej relacji z Klientem oraz sztuki zadawania pytań i ich użycie w procesie sprzedaży.
Uczestnicy poznają kluczowe zasady budowania partnerskich relacji z Klientami. Doświadczą symulacji konkretnych rozmów pod kątem poznanej typologii Klienta - dzięki temu zaobserwują zachowania modelowe oraz te, których warto unikać.
Następnie sami wcielą się w role pracowników obsługi Klienta i będą wdrażali te zasady w praktykę. Cel główny szkolenia, to wysłanie uczestnikom bardzo silnego sygnału: Klient jest Twoim partnerem, działaj tak, żeby był zadowolony z zaproponowanych rozwiązań nie tylko dziś, ale za tydzień, za miesiąc, za rok. Tylko wówczas zostanie z Tobą na dłużej…
Dodatkowo uczymy uczestników szkolenia, jak skutecznie zdiagnozować typ Klienta, z jakim mamy do czynienia i jak – zamiast próbować go zmienić… - dostosować się do zdiagnozowanego typu, aby Klient podążył za nami w takim kierunku, jaki my obierzemy…
CZAS TRWANIA: 8 godzin
DATA: 21.11.09
ILOŚĆ MIEJSC: 12
CENA: 549 zł (kolejne osoby z firmy -10%)
MIEJSCE: Centrum Szkoleniowe LS, Skawina, Piłsudskiego 3
PROWADZĄCY: AGNIESZKA PEĆ-SOSZKA
Trener z 10-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania zespołu, współpracy, efektywnej komunikacji, technik sprzedaży i wpływu, profesjonalnego kontaktu z klientem, technik twórczego rozwiązywania problemów oraz integracji i motywacji. Obecnie również współtwórca i manager najnowocześniejszego klubu Fitness Wellness & Squash Good Luck z Gdańska. Specjalizuje się w tworzeniu standardów obsługi klienta, wdrażaniu ich do sieci sprzedaży, coachingu sprzedażowym oraz monitoringu efektów za pomocą metody „tajemniczego klienta”.
W swojej historii zawodowej pracowała jako Specjalista ds. personalnych oraz kilka lat, jako Dyrektor ds. zasobów ludzkich w spółce giełdowej zatrudniającej ok. 500 pracowników. Współtworzyła i realizowała długofalowe projekty personalne: wypracowanie i wdrażanie projektu efektywnej komunikacji wew., badanie satysfakcji Z pracY, wypracowywanie standardów pracy, tworzenie misji i wizji firmy, budowanie tożsamości z firmą oraz wprowadzanie poza-finansowych aspektów motywacji.
Więcej informacji:
tel: 698 241 900
e-mail: szkolenia@klusakpersonality.com
http://klusakpersonality.com