Marcin
Nowak
Blogeropodobny
wytwórca treści
różnych
Temat: Znikające fragmenty menu
Przeniosłem hosting http://yoell.longer.pl/index2.php z home.plna docelową http://www.yoell.pl (vipserv.org)
Wszystko pięknie i ładnie śmigało.
Chciałem zaktualizować menu. Konkretnie z kategorii Lotniska usunąłem podkategorię EDDP i zapisałem zmiany. Dostałem komunikat, że menu zostało zaktualizowane. Po odświeżeniu okazało się, że 5 kategorii wraz z podkategoriami wcięło...
Teraz, ni cholery, nie mogę dodać nawet jednego klocka do menu... Niby po kliknięciu zapisz jest info, że zaktualizował, ale w praktyce nic się nie zmienia.
EDIT:
Mogę coś z menu usunąć i następnie dodać na nowo. Ale nic nowego nie wchodzi.
Mądrzy ludzie twierdzą, że menu główne zbudowane ze 170 elementów to bardzo dużo i stąd te problemy. Coś jakby menu osiągnęło masę krytyczną :|
Na home.pl ten problem objawiał się komunikatem:
ABORT: PHP cpu time limit exceeded in wp_setup_nav_menu_item() called at [/wp-includes/nav-menu.php:620], in wp_setup_nav_menu_item() called at [/wp-includes/nav-menu.php:530], in array_map() called at [/wp-includes/nav-menu.php:530], in wp_get_nav_menu_items() called at [/wp-includes/nav-menu.php:282], in wp_update_nav_menu_item() called at [/wp-admin/nav-menus.php:343]
Na vipserv prawdopodobnie po prostu ucina to, czego nie zdąży zapisać.
Finalnie pojawiają się pytania:
1. Czy jest możliwość/sens optymalizacji kodu, żeby skrócić czas operacji, biorąc jednocześnie poprawkę, że menu z czasem będzie się rozbudowywać? Licząc wg obecnego schematu może osiągnąć jakieś 250-300 elementów
2. Jeśli tak to ile taka przyjemność kosztuje?
3. Czy lepiej przebudować przenosząc podkategorie na odpowiednie podstrony?
Z góry dzięki za info zwrotneMarcin N. edytował(a) ten post dnia 09.09.12 o godzinie 17:22