Temat: [Portal Szpitala - PL] Dobre czy złe praktyki?
Robert Kurosz:
Szpital Sandomierz
Oczywiście nie widać wszystkiego (niektóre rzeczy są poukrywane dla osób spoza sieci...)
Napiszcie co się nie podoba i czym urozmaicić stronę ? :D
Kolorystyka stonowana - w sumie pasuje do instytucji szpitala. Logo odcina się dość mocno, ale jest gaszone przez krzykliwe I AM KREWKI. Natomiast w tym kontekście nie wiem po co zdjęcie rynku - nie lepiej byłoby wstawić zdjęcie frontu szpitala? Szkoda, że logo zajmuje w zasadzie 1/3 obszaru w pionie.
Z rzeczy które mnie zastanawiają na stronie tytułowej w pierwszej kolejności.
Do czego login i hasło i jakaś wiewiórka na górze? Pacjent też się może zarejestrować jako użytkownik?
Potem w tej samej linii start | kontakt | ... w zasadzie dublowanie funkcjonalności menu znajdującego się zaraz poniżej. Że inne funkcje? Menu to menu.
Informacja o telefonie 112 - dlaczego krzywo? Jeżeli z jakiegoś powodu jest to ważne, to zrobić z tego baner i jakąś podstronę z czytelnym przekazem - dlaczego powinno się używać. Przy czym informacja powinna być kierowana w szczególności do ludzi starszych wiekiem, bo oni mają inne przyzwyczajenia, które chcemy zmienić. Na mój gust zbędne udziwnienie.
Adresacja portalu.
W sumie to dość ciekawe zagadnienie - do kogo jest adresowany portal szpitala... do pacjentów? do inwestorów? do kadry naukowej? Odpowiedź na to pytanie powinna implikować informację na stronie tytułowej - może modne ostatnio np. duże kafelki z prostym przekazem - dla pacjentów.. dla inwestorów...
Będąc pacjentem czego oczekuję od szpitala? prostych informacji:
Jak dostać się z PKS, jak dostać się z PKP. Ew numer taksówek (a za promocję firmy szpital może sobie zażyczyć $), ale z mniej więcej podaniem kosztu dojazdu z PKS/PKP. Może jakaś mapa.
Od której jest czynna rejestracja.
Kiedy do jakiego specjalisty (+ jeżeli jest możliwość to najlepiej dodać z jakimi badaniami, bo to skróci odsyłanie). Co ze sobą mieć. Część z tych informacji jest, ale dostępna po wejściu do podmenu - powinno się to pojawić po pstryknięciu w "dla pacjenta"
A będąc darczyńcą, inwestorem, naukowcem? Gdzie jest informacja dla mnie?
Atakują mnie kamery z rynku sandomierskiego... Dlaczego?
Zawód ŻOŁNIERZ oraz Narodowe Siły Rezerwy... Fajnie że ktoś w IT ma hobby, ale to ni z gruchy ni z pietruchy do strony szpitala.
Krzyczy do mnie 'kliknij mnie' Sandomierz HotSpot. Ale ta galeria na stronie informacyjnej to nie wiem do czego.
Linki do centrum legislacji i Ministerstwa Zdrowia - w jakim celu?
A na przykład oddziały -> SOR zupełnie inna stylistyka czcionki.
Na samym dole ankieta - jaki poziom prezentuje.... Czy może to jest element Waszego zarządzania jakością? To może zamiast takiego cudaka to lepiej wyżej i linkę do pełniejszego badania opinii.
No nie wiem - trochę za dużo informacji chciano umieścić i zdecydowanie przedobrzono.
Pytanie powinno brzmieć - co wywalić aby było czytelniej/przejrzyściej/bardziej zachęcająco.
Paweł Boczula edytował(a) ten post dnia 30.04.12 o godzinie 19:21