Oskar
Shon
Dodatki do Office
www.VBATools.pl
Temat: Wyszukaj w Outlooku
Dodatek do Excela “Wyszukaj w Outlooku” jest niczym innym jak rozwiązaniem pozwalającym szybko spisać w interfejsie rekordy, które spełniają warunek wyszukania, następnie eksportować je do Excela.Mechanizm ten pobiera informacje takie jak:
- Data utworzenia wiadomości
- Temat
- Nadawcę wiadomości*
- Email nadawcy*
- Treść
- Treść w formacie HTML*
- Nazwę folderu w którym znaleziono szukaną frazę
Szukanie można realizować na podstawie frazy znajdującej się w tekście jako samodzielny wyraz bądź część wyrazu, a szukanie można realizować po:
- po temacie
- po treści
- od nazwa
- od email
- wysłane do
- wysłane dw
- data otrzymania
- data utworzenia
Wynik można sortować po kolumnach jak i wyeksportować do arkusza w miejsce aktywnej komórki (zaznaczonej wcześniej kursorem) lub do nowego arkusza jako pełna lista lub lista zaznaczonych rekordów. Dodatek zapamiętuje ustawienia oprócz domyślnego folderu poczty odbiorczej wybranego konta, którego to można zmienić już po przeczytaniu całego drzewa (zaraz po wyborze konta). Nie wykluczone też że jego funkcjonalność będzie odpowiedzią na mocno awaryjne wyszukiwanie wiadomości w samym Outlooku. Interface daje możliwość otwarcia dowolnej wiadomości 2 klikiem.
Dodano pobieranie danych z potwierdzeń dostarczenia wiadomości jaką otrzymujemy z serwera pocztowego, lecz nie zawierają one kilka powyżej zadeklarowanych informacji*
Więcej na ten temat: http://vbatools.pl/wyszukaj-w-outlooku/