Bartłomiej Polakowski

Bartłomiej Polakowski Kierownik Zespołu
E-learning
odpowiedzialny za
wdrażanie ...

Temat: Jak wyceniacie projekty e-learningowe?

Ekrany, godziny, mixy, inne?

Zachęcam do lektury i dyskusji. Jaka metoda się sprawdza/nie sprawdza? Kiedy, dla jakich projektów?

link: http://e-learning.blog.pl/2015/10/14/e-learning-jak-go...

www.e-learning.blog.pl
Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: Jak wyceniacie projekty e-learningowe?

Jak zauważyłeś, przy wycenie według czasu trwania, wadą może być to, że jeden przejdzie szkolenie w X, a drugi w X-10. Aby wyeliminować ten problem, przyjęliśmy, że szkolenie, dla którego zakładamy, że trwa X minut, składać się będzie od Y do Y+10 ekranów. Wówczas mamy i przewidywalność i elastyczność.

Wycena godzinowa sprawdza się u nas w przypadku aktualizacji szkoleń, np. gdy szkolenie robione dla spółki A ma zostać dostosowane do spółki B. Wówczas klient przygotowuje listę zmian, a my szacujemy godziny pracy.

Nie spotkałem się jeszcze z wycenianiem wykonania całych projektów e-learningowych według stawki godzinowej analogicznie jak to ma miejsce w projektach informatycznych. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?
Bartłomiej Polakowski

Bartłomiej Polakowski Kierownik Zespołu
E-learning
odpowiedzialny za
wdrażanie ...

Temat: Jak wyceniacie projekty e-learningowe?

A jak wyceniacie np. screencasty, albo animacje?

www.e-learning.blog.pl
Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: Jak wyceniacie projekty e-learningowe?

Bartłomiej P.:
A jak wyceniacie np. screencasty, albo animacje?

www.e-learning.blog.pl

Screencasty wyceniamy według czasu trwania, chociaż wprowadzany jest dodatkowy parametr oznaczający złożoność. Czyli 5 minut może różnie kosztować w zależności od tego, czy będą napisy, lektor itp. Animacji najczęściej nie wyceniamy osobno, ponieważ są częścią większego projektu.



Wyślij zaproszenie do