Paweł S. HR / sprzedaż B2B
Temat: problem z czytnikiem linii papilarnych - HP 6730b /...
Moi drodzy, bardzo proszę was o pomoc.Mam kłopot z moim czytnikiem linii papilarnych, występujący praktycznie od nowości. Zaraz po zakupie laptopa zainstalowałem w nim 7-kę na miejscę Visty Business, która trafiła do mnie z laptopem.
Na początku myślałem, że coś jest nachrzanione, więc nawet 3 razy reinstalowałem 7-mkę.
Problem objawia się tym, że po wejściu w aplet 'używaj linii papilarnych w systemie Windows' w Panelu Sterowania / Urządzeniach biometrycznych Windows stara się uruchomić aplikację z pakietu TrueSuite. Jednak po chwili pojawia się znajomy problem - wystąpił problem, i aplikacja zostanie zamknięta / wyślij/nie wysyłaj.
Ani razu nie zadziałało, instalowałem zarówno stery ze strony HP do Windows 7, ze strony producenta (też Win 7) jak i poprzez Windows Update. Wszystkie dla systemu 64-bitowego.
Zależy mi na używaniu czegoś, za co zapłaciłem :)
Parę fotek, jeśli byłyby komuś potrzebne.