Izabela
Szczygielska
dr nauk
humanistycznych,
adwokat
Temat: help! hilfe! pomocy...
Od jakichś dwóch tygodni mam duży kłopot z moim laptopem (acer, aspire). Mam nieszczęsną Vistę i od jakiegoś czasu po włączeniu komputera pojawia się komunikat 'Check the e-Net service status'.Znalazłam tylko 'e-Net Management', który nie reaguje kiedy próbuje go otworzyć.Inne dolegliwości, które sie pojawiły to - zawieszanie sie jak tylko otworze np. dwa programy albo trzy strony internetowe. Co jakąś godzinę trzeba restartować komputer, bo przestaje obsługiwac internet; kompletnie przestał działać explorer, na szczęście jest firefox; nie działa media player i jemu podobne, nie działa tlenofon; pdf otwiera tylko przy chwilowych przejawach empatii...
Spróbowałam zrobić skanowanie dysku, ale zawsze zatrzymuje sie na 87,7% i nigdy nie kończy. Otwiera się okienko do updateowania antywirusa, ale go nie updatuje, tylko pozostaje w ulubionej pozycji 0%...
Poradzono mi, żeby skorzystać z 'eRecovery Management' (lewy alt + F10), ale nic z tego, po ustanowieniu przeze mnie hasła do tego programu, postanowił on więcej nie reagować na moje zaczepki...
Gdyby ktoś zechciał mi doradzić co robić albo chociaż czy to coś poważnego i gdzie się zwrócić o pomoc to byłaby bardzo wdzięczna.
Z góry wielkie dzięki :)