Temat: rozbójnik.pl - nowy element polskiego ecommerce.
Moja sugestia dotyczy samego komunikatu marketingowego. Piszesz poniżej "fajne miejsce do promocji swojego sklepu", co sugeruje, że portal został uruchomiony z myślą o gromadzeniu atrakcyjnych ofert zgłaszanych przez sklepy.
Tymczasem wchodząc na portal widzę "Kupiłeś coś tanio? Znalazłeś ciekawą ofertę w sieci? Dodaj. Podziel się z innymi", co sugeruje, że content jest tworzony przez użytkowników dla użytkowników.
Nie wiem już, kto dostarcza treści. Systemy poleceń są zawsze bardziej wartościowe od reklam, więc wg mnie lepiej aby oferty dodawali użytkownicy. A jak jest naprawdę? Jeśli nie wymagacie rejestracji, jak weryfikujecie oferty pod kątem dostawcy i obiektywizmu w treści? Ktoś to monitoruje?
Patrząc na komentarze za chwilę będziecie mieć więcej problemów w stylu "na allegro kupisz taniej", chociażby zamieszczanych przez konkurencję.
Jak aktualizujecie dane? Wiadomo, że dobre oferty mają krótki czas życia - znikają z serwisu, czy wiszą i po 2 tygodniach kierują w kosmos? :))
Portal wygląda fajnie, ale męczy oko czymś, co określam mianem "efektu mrówki" :) Białe tło i czerń, żadnych podziałów, delimiterów, spacerów, zero odpoczynku. Zaraz tabela i znów ocean tekstu :) Prezentację na stronie głównej oparłabym o ranking, a nie o ostatnio dodane, bo zrobi Ci się śmietnik lub wręcz przeciwnie, cała strona drukarek od jednego dostawcy ;) Po zjechaniu na dół za szybko ładują się dodatkowe wiersze, strona przez to migocze.
Idea ciekawa :-)