Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Chcesz zarabiać na WŁASNY rachunek, ale boisz się ryzyka związanego z niepowodzeniem oraz stratą zainwestowanych pieniędzy?

FAKT: 85% OSÓB NIGDY NIE DECYDUJE SIĘ NA OTWARCIE WŁASNEGO BIZNESU, W OBAWIE PRZED PORAŻKĄ LUB ZBYT DUŻĄ INWESTYCJĄ.

www.BiznesBezRyzyka.pl

Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się:

- jaki jest najprostszy sposób na własną działalność
- jak ominąć koszty związane z inwestycją początkową
- jak uniezależnić się od nawracającego KRYZYSU
- jakie kroki należy podjąć, żeby już po tygodniu
zacząć czerpać satysfakcjonujące zyski?

Startujemy 4. PAŹDZIERNIKA 2011 r. o godzinie 20:00

www.BiznesBezRyzyka.pl

P.S. Jeśli uważasz, że to szkolenie może pomóc również Twoim znajomym, to zapraszaj ich bez obaw :)

Pozdrawiam,
Przemysław Pazderski
www.Przemyslaw.Pazderski.plPrzemysław Pazderski edytował(a) ten post dnia 02.10.11 o godzinie 14:11

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na seminarium:

„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”

organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.

PROGRAM SEMINARIUM

Dzień 1: Projektowanie strategii

• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni

Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:

tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia
Data: 29 – 30 sierpnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Certyfikat ukończenia szkolenia.
LAST MINUTE 2000 PLN + 23%VAT


Opis wydarzenia
Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania
Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności
Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach
Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – REJESTRACJA WYMAGAŃ FUNKCJONALNYCH, CECHY DOBRYCH WYMAGAŃ, DOBRE PRAKTYKI
- TEORIA REJESTRACJA WYMAGAŃ POZA FUNKCJONALNYCH, 
- ĆWICZENIE – OKREŚLANIE CECH DOBRYCH WYMAGAŃ
- WARSZTAT – OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ CIĄG DALSZY
- TEORIA – SKŁADNIKI MODELI UML (DIAGRAM PRZYPADKÓW UŻYCIA, DIAGRAM AKTYWNOŚCI)
- WARSZTAT – ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ ĆWICZENIA
- WARSZTAT – OKREŚLANIE AKTORÓW PRZYPADKÓW UŻYCIA, MODELOWANIE DIAGRAMU PRZYPADKÓW UŻYCIA
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – MODELOWANIE DIAGRAMÓW AKTYWNOŚCI (PROCESY BIZNESOWE)
- PODSUMOWANIE

Szkolenie jest polecane dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
CENA
LAST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

Serdecznie zapraszam,
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl

Temat: Ogłoszenia

Akademia Nowoczesnego Marketingu.

Odkryj nowy wymiar twojego biznesu. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji, możesz mieć dostęp do wiedzy i narzędzi najlepszych marketerów w Polsce.

Bez względu na branże, w jakiej działają. Już dziś projekt zrzesza ponad 300 osób i bardzo dynamicznie się rozwija. Zamiast teoretycznych wykładów masz okazję nauczyć się w praktyce, jak budować biznes online.
Wiedza, jaką uzyskasz jest niepowtarzalna i niezbędna, a co najlepsze możliwa do zastosowania w dowolnym biznesie w dowolnej branży.

Celem akademii jest nauka marketingu internetowego.
Zajęcia w Akademii są bezpłatne, a jeżeli zechcesz skorzystać z pełnego pakietu jedyne, co musisz zrobić, to zarejestrować się do niskokosztowego programu partnerskiego (około 30zł/miesiąc), na którym nie tylko będziesz zdobywać praktyczna wiedzę, ale będziesz mieć okazję ją wykorzystać i zarobić dodatkowe pieniądze.

Zapraszam na bezpłatny webinar informacyjny w każdą sobotę o godzinie 11.00
http://j.mp/AkademiaNowoczesnegoMarketingu

Pozdrawiam
Lukasz

Potrzebujesz więcej informacji zapraszam na priv
Michal Zulinski

Michal Zulinski Web/UI Designer

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Młody, kreatywny grafik/projektant www podejmie się zleceń!
Ceny adekwatne do jakości usług.

Portfolio: http://mzulinsky.com

--
Pozdrawiam,
Michał Żuliński
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Ogłoszenia

Zaproszenie (i prośba)

do strony http://www.facebook.com/MonetizeYourTime (on Facebook TM)

Dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem facebooka do promocji swych biznesów i/lub samego siebie... z myślą o monetyzacji obecności na FB (duży odsetek przedsiębiorców już tam jest, choćby prywatnie).

Strona (dedykowana pierwotnie głównie internautom korzystającym z serwisów anglojęzycznych, po angielsku), prezentuje metody i narzędzia głównie spoza Polski - od praktyków, którzy osiagają tam znaczące wyniki.
Ponieważ strona jest jeszcze mało popularna i rozwinięta, chciałbym ją ożywić i uczynić bardziej interaktywną. Opublikowałem więc parę dni temu ankietkę http://www.facebook.com/MonetizeYourTime?v=questions, by poznać zainteresowania i potrzeby użytkowników.
Przypominam, że nie trzeba być uczestnikiem FB, by tę stronę zobaczyć i polubić :)
Zatem prośba: Jeśli już na tej stronie ew. będziesz, to uprzejmie proszę o poświęcenie CHWILI na jej wypełnienie.
Także byłbym wdzięczny za rekomendowanie strony wśród znajomych.
A jeśli jeszcze nie jesteśmy znajomymi na FB, to zapraszam też do znajomości "profilowej".

>>> http://wwww.facebook.com/leszek.korolkiewicz
(z profilu odesłanie i do innych stron, na które także zapraszam).
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Witam,

oferuję atrakcyjne domeny:



biznes-trener.pl

CoachingManager.pl

coaching-manager.pl

dobrystrateg.pl

dobry-strateg.pl

ManagerCoaching.pl

manager-coaching.pl

top-coach.pl

TrainingOnline.pl

training-online.pl

VideoCoaching.pl

video-coaching.pl.pl


Domeny zarejestrowane w AZ.pl, dostępne na giełdzie domen.

Pełne portfolio znajdziesz TUTAJ

Zapraszam do składania ofert!Anna Głód edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 13:40

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do skorzystania z oferty hostingu shared oraz reseller:
http://redhosti.pl/index.php?adminpanel=ofertaress
http://redhosti.pl/tanie_domeny.html

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy osoby, które ukończyły 45 lat na BEZPŁATNE szkolenie „E-BIZNES”. Szkolenie odbędzie się 29-30 października w centrum Warszawy i jest dedykowane dla pracowników mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z województwa mazowieckiego.

Celem niniejszego szkolenia jest przedstawienie uczestnikom, jak ważna jest obecność w Internecie oraz jak najszybciej i najsprawniej uzyskać przychody poprzez komunikację z Klientami za pomocą Internetu. Przedstawimy narzędzia, techniki i metody pracy, które pozwolą osiągnąć wymierny zysk w Internecie przy zachowaniu niskich kosztów.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy wyżywienie oraz materiały szkoleniowe, a osobom spoza Warszawy nocleg.

Ponadto uczestnikom warsztatów oferujemy BEZPŁATNE indywidualne doradztwo zawodowe oraz usługi fyzjerskie lub stomatologiczne. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymaganych kryteriów.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://pociag2.avsipolska.org/index.php?option=com_con...

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod linkiem: http://pociag2.avsipolska.org/index.php?option=com_ckf...

Osoba kontaktowa:
Piotr Chmielewski
tel. 600633610
p.chmielewski@akademiarozwojubiznesu.pl
Anna Cieśluk

Anna Cieśluk Unicorn Media

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich serdecznie,

na naszym fanpage'u Lee.Wrangler.CH.Reduta.Warszawa co tydzień organizujemy ciekawe konkursy z nagrodami.

Tym razem do wygrania jest koszulka longsleeve od LEE! Model męski, dla dużych Panów, bo w rozmiarze XL.

Więcej informacji: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=243008445748473...

Pozdrawiam,
Anna Cieśluk
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem:
http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Ogłoszenia

Tissa Godavitarne, legenda marketingu partnerskiego z USA jutro za DARMO specjalnie dla osób z Polski!!!

ZAPISZ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ, bo miejsc jest niewiele!!!

Zapisy na szkolenie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie marki Business & Management Training - organizowane przez firmę SW Konferencje.

Tytuł szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Termin: 28 - 30 listopada 2011 r.
Warszawa

Cel szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:
- posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM),
raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
- swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
- znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
- znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
- potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
- znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence, w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
- znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Czas trwania: 3 dni

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Strona szkolenia: http://bamt.pl/business_intelligence

Promocyjna cena szkolenia: 3 400 + 23% VAT (przy zgłoszeniu do 30 października)
Zgłoszenia po 30 października - 3 600 + 23% VAT


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Szukam pracy, ew. stażu: PR, ePR, IR, marketing
Lokalizacja: Kraków, ew. Warszawa

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
MK

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Kluczem do zarabiania naprawdę dużych pieniędzy jest sposób myślenia.
Poznaj Mentalność Milionera!
najnowszy video-kurs doświadczonego trenera, dostępny tylko teraz zupełnie za darmo!
http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html

" Ten kurs to OGROMNA dawka Praktycznej wiedzy, niezmiernie cieszę się, że mam możliwość podzielenia się tą wiedzą...." Adam Przemyk

Sprawdź już teraz http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html i Poznaj Mentalność Milionera
Magdalena Swebodzinska

Magdalena Swebodzinska Nie pozwól, byś
przez kogokolwiek
czuł, że nie
zasługujes...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

zapraszam na stronę http://www.taskbeat.pl/ oraz do rejestracji http://taskbeat.pl/signup

TaskBeat to aplikacja pozwalająca małym i średnim zespołom sprawnie kontrolować realizację zleceń i powierzonych obowiązków.

Proponujemy Tobie nieodpłatne testowanie naszej aplikacji. Jedyne, czego oczekujemy w zamian to wskazówki jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt.

TaskBeat nie wymaga od Ciebie instalacji żadnych płyt, aplikacja jest obsługiwana za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

Oferujemy:
• Darmową, licencję na okres próbny od grudnia
• Dostęp, do „Bazy wiedzy” na temat efektywnego zarządzania
• Pełną współpracę i otwartość na sugestie dotyczące ulepszania produktu.


Obrazek
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

CZY MASZ JUŻ PLANY NA SOBOTĘ 19 LISTOPADA?
JEŚLI NIE, TO ZAPLANUJ TEN CZAS JUŻ TERAZ!

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SKUTECZNE PLANOWANIE: ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI I SOBĄ W CZASIE

Jak często mówisz:
Nie mam na to czasu!!!
Zrobię to później...
To nie jest dobry moment, tyle mam pracy!!!
Po wakacjach wezmę się za….

A przecież...

... czas to najbardziej sprawiedliwy wynalazek świata -
wszyscy mamy go tyle samo. Ty, ja czy on. 24 godziny na dobę.

Gdzie jest Twój czas?
Czujesz, że przecieka Ci między palcami?

Najwyższy czas to zmienić!

Zapraszamy na warsztat, podczas którego:

- poznasz klucz do efektywności, aby na co dzień działać skuteczniej;
- dokonasz autodiagnozy - weryfikacji nawyków dotyczących organizacji czasu;
- zwiększysz świadomość i kontrolę nad dysponowaniem własnym czasem;
- poznasz techniki efektywnego planowania;
- nauczysz się wyznaczać cele, priorytety, rozkładać zadania w czasie;
- wypracujesz swój indywidualny system zarządzania sobą w czasie z uwzględnieniem praktycznych i dostosowanych do twoich potrzeb technik.

JUŻ DZIŚ ZAPLANUJ SWÓJ ROZWÓJ!

Warsztat prowadzi Agnieszka Stożek.

NAJBLIŻSZY TERMIN:
19 listopada 2011
sobota, godz. 9-17

CENA za 8-godzinny warsztat: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/planowanie.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-skuteczne-...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do