Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
Agnieszka Bielecka

Agnieszka Bielecka Sky is no limit!

Temat: Ogłoszenia

Witam,
poszukuje trenera z zakresu e-marketingu, social media marketingu. Preferowane osoby z Białegostoku. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na PW.
Pozdrawiam
Paweł Skrzypczak

Paweł Skrzypczak Globalny biznes
internetowy, Broker
telekomunikacyjny,
Ni...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


JUŻ JEST!

Jedyny tego typu projekt w Polsce:
„eurypton.FM”

Pierwszy z projektów na platformie
eurypton.com

Dający możliwości rozwoju biznesu jakich wcześniej nie było,
Wykorzystując globalną sieć.

Wybierz termin prezentacji - TUTAJ -

Zajmij pozycję w strukturze biznesowej, zanim inni zrobią to przed Tobą.

Otwarte zapisy do 30 czerwca.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Lato w pełni...

Zapraszam: http://www.baldassari.na.allegro.pl

Sklepy oraz zamówienia pod hurt (w tym przypadku kolory oraz materiały można zestawiać wedle uznania):
http://www.baldassari.pl


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Julia Furmanowicz

Julia Furmanowicz www.outlet-story.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.
Zapraszam do mojego sklepu z ekskluzywnym obuwiem dla Pań i Panów, czołowych włoskich marek prosto z Mediolanu:
baldinini,costume national, fessura, gianmarco lorenzi, giuseppe zanotti, john richmond, moschino, sergio rossi
Zapraszam :)

http://outlet-story.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

wszystkie firmy korzystające z komunikacji SMS zapraszam do lektury materiałów
z warsztatów "Konkursy i loterie SMS"

http://serwersms.pl/www/artykuly-58-Najczestsze_narusz...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie, pisze ponieważ zostały nam jeszcze 3 miejsca na dofinansowane szkolenie z zakresu Nowych Mediów. Szkolenie odbędzie się w terminie 30 czerwca - 1 lipca w Krakowie (2 dni).

Opis poniżej

ZAKRES MERYTORYCZNY:
Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną zapoznać się z działaniem nowych mediów (internet) z uwzględnieniem perspektywy psychologicznej ich użytkowników.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I: WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII INTERNETU
Internet to nie tylko technologia – wprowadzenie do psychologii Internetu i zachowań w sieci,
podejmowanie decyzji przez konsumentów – co wpływa na nasze wybory w Internecie i nie tylko,
sposób oddziaływania reklamy i jej projektowanie.

DZIEŃ II: CZY STRONA INTERNETOWA JEST UŻYTECZNA?
użyteczność stron internetowych – wprowadzenie,
badania użyteczności stron WWW, projektowanie interakcji i prototypowanie aplikacji,
podsumowanie oraz test wiedzy.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

KOSZT: 136 zł

Więcej informacji znajdziecie tutaj http://www.szkolenia.rcs2.pl/szkolenia/nowe-media,13.html

zapraszam serdecznie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
20 - 21 lipca 2011, Warszawa (Hotel Novotel Airport)

BEZPŁATNA REJESTRACJA : http://gigacon.org/eoif_warszawa

Wśród prelekcji m.in. :

1) Zarządzanie dokumentami z wykorzystaniem technologii wirtualizacji i mobilnych

2) ELO 2011 – Nowa wersja ELO w Polsce. Nowości w ELO 2011 - Nowy Klient ELO Desktop i formularze do obiegu

3) Rozwiązania archiwizacji dokumentów

4) inChannel - wielokanałowa obsługa odbioru faktur

5) Efektywność rozwiązania workflow według CCA Europe.pl

6) Systemy masowego skanowania na przykładzie skanerów dokumentowych firmy FUJITSU

7) Integracja międzyorganizacyjna a kwestie bezpieczeństwa

8) Rozwój i przyszłość Systemów Zarządzania Ruchem Klienta do przesyłu informacji,analiz oraz kontroli funkcjonowania działów obsługi klienta

9) Zarządzanie obiegiem dokumentów w pracy na przykładzie systemu ISOF Workflow

10) Optymalizacja procesu obsługi faktur z wykorzystaniem systemu ELO zintegrowanego z systemem SAP

11) Prawne konsekwencje wykorzystania komunikacji elektronicznej wewnątrz organizacji i w stosunkach z podmiotami zewnętrznymi

PARNERZY :

ARVATO SERVICES POLSKA <http://www.arvato.pl/>;

DICOM POLSKA

ELO DIGITIAL OFFICE <http://www.eloweb.eu/wcm/pl/home>;

HEUTHES <http://www.heuthes.pl/>;

ITELLA INFORMATION <http://www.itella.com/index.html>;

FIRMY UCZESTNICZĄCE :

Alstor <http://www.alstor.com.pl/>;

BeOne <http://www.beone.pl/>;

CCA Europe.pl <http://www.ccaeurope.pl/>;

CyberVision Software <http://www.cvs.net.pl/>;

Rodan Systems <http://www.rodan.pl/web/guest/firma>;

Plus MPM <http://www.plusmpm.pl/>;

WSPARCIE MERYTORYCZNE :

Instytut Maszyn Matematycznych <http://www.imm.org.pl/>;

Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe <http://www.polskiestowarzyszenie.pl/>;

Łukasz Goździaszek

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Atestacji i Standaryzacji Oprogramowania <http://www.saso.org.pl/>;

Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla <http://www.radcaprawny-ciesla.pl/>;


Rozstrzygniemy konkurs "Złoty Bit EOIF 2011" dla najlepszego rozwiązania prezentowanego podczas konferencji.

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

Wśród uczestników konferencji rozlosujemy cenne nagrody ufundowane m.in. przez księgarnię informatyczną HELION oraz Wystawców.

Zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj!

Nazywam się Mateusz Nowak i chciałbym właśnie Ciebie
zaprosić na zupełnie DARMOWY, całkowicie bezpłatny
videokurs "Optymistycznie przez życie".


Obrazek


http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dowiesz się między innymi tego, co tak naprawdę robi optymista,
dlaczego to Ty musisz wykonać pierwszy krok i jaki on musi
być!

Dostaniesz 9 darmowych lekcji video i
powiem Ci także o nastawieniu do życia, o tym że nie
powinniśmy cały czas się martwić!

http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dodatkowo po zakończeniu kursu otrzymasz bonus!
Zatem na co czekasz?

Czy chcesz zmienić swoje życie na lepsze...? Bardziej
radosne i ciekawe?

ZAPISZ SIĘ NA KURS JUŻ DZIŚ
http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Zapraszam i pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Uruchamiamy ostatnie edycje projektu

Profesjonalny Menedżer E-Biznesu

Terminarz oraz program znajdą Państwo pod adresem

http://ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl

Projekt jest dofinansowany ze środków EFS

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa

do uczestnictwa w XVI edycji konferencji poświęconej najnowszym technologiom elektronicznego przetwarzania, składowania i obiegu informacji w polskich instytucjach, organizacjach oraz przedsiębiorstwach.

Bezpłatna rejestracja : http://gigacon.org/event_login_or_signup/479 [LICZBA MIEJSC OGRANICZONA]

[ Tematyka sesji ]

Instytut Maszyn Matematycznych :
Zarządzanie dokumentami z wykorzystaniem technologii wirtualizacji i mobilnych

Elo Digital Office :
ELO 2011 – Nowa wersja ELO w Polsce. Nowości w ELO 2011 - Nowy Klient ELO Desktop i formularze do obiegu.

Dicom Polska
Rozwiązania archiwizacji dokumentów

Itella Information
inChannel - wielokanałowa obsługa odbioru faktur

Rodan Systems
OfficeObjects®- Platforma Zarządzania Wiedzą

Cca Europe.pl
Efektywność rozwiązania workflow według CCA Europe.pl

Alstor
Systemy masowego skanowania na przykładzie skanerów dokumentowych firmy FUJITSU

Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe :
Rozwój i przyszłość Systemów Zarządzania Ruchem Klienta do przesyłu informacji, analiz oraz kontroli funkcjonowania działów obsługi klienta

Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla
Systemy pracy grupowej w wirtualnej przestrzeni a prawne wymogi bezpieczeństwa danych

Heuthes
Zarządzanie obiegiem dokumentów w pracy na przykładzie systemu ISOF Workflow

Progmate
Zastosowanie PROGMATE DOCs w praktyce - modelowanie przykładowego procesu obiegu dokumentów

Arvato Services Polska :
Optymalizacja procesu obsługi faktur z wykorzystaniem systemu ELO zintegrowanego z systemem SAP

AutoID
Zwiększenie efektywności systemów DMS / ECM oraz usprawnienie pracy biurowej poprzez automatyczne przetwarzanie skanów i plików PDF - ABBY FineReader, ABBYY Flexi Capture.

Łukasz Goździaszek :
Prawne konsekwencje wykorzystania komunikacji elektronicznej wewnątrz organizacji i w stosunkach z podmiotami zewnętrznymi

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

[ Kontakt ]

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl


Zachęcam do kontaktu oraz odwiedzenia stron:
http://gigacon.org/eoif_warszawa
http://konferencje.software.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czy chciałbyś działać szybciej, efektywniej, SKUTECZNIEJ?

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Czy wiesz, że każdy może się tego nauczyć? Wystarczy wyuczyć w sobie
pewne zachowania, nawyki.

Jeżeli chcesz poprawić swoją skuteczność wykonując kilka
kroków- zapraszam Cię na ten bezpłatny i zupełnie darmowy
VIDEOKURS!


http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Dowiesz się między innymi:
- dlaczego wyznaczenie sobie celów jest ważne...
- jaką strategię obraż w życiu...
- że planowanie, to nie wszystko...
- jakie nawyki są pomocne przy kontaktach z ludźmi...
- i wiele, wiele więcej ;)

Zatem jeżeli chcesz się tego dowiedzieć zupełnie za darmo
zapraszam Cię serdecznie :)

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl
Ryszard Woźniak

Ryszard Woźniak Kancelaria Pomocy
Poszkodowanym Bona
Fide Spółka z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zazwyczaj uruchomienie nowego biznesu wiąże się z ryzykiem, a co za tym idzie z dużym stresem.

Bo przecież może się nie udać, może nie wystarczyć pieniędzy i jeszcze wiele, wiele innych może ...

Czy zatem można zacząć i mieć:

po pierwsze pewność, że się uda

po drugie - z głowy etap początkowy

Wiemy, że tak, ale to kosztuje sporo pieniędzy, a i tak nigdy nie ma pewności jak długo dany biznes będzie przynosił dochody - przecież bankrutują koncerny o zasięgu globalnym.

Jest jednak biznes, z którym warto się poznać i zaprzyjaźnić :)

TO WYJĄTKOWA OFERTA - ZOBACZ TERAZ

I żeby było jasne - To nie jest moja oferta.
Ja tylko pomagam.
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


SZKOLENIA OTWARTE

Zobacz 1 min VIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=90KTXF_-D9U

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Przemysław C.

Przemysław C. www.ryder.pl Łączymy
profesjonalistów.

Temat: Ogłoszenia

Ryder.pl nowy portal ogłoszeniowy B2B

* Wystawianie ofert sprzedaży towaru lub wykonania usługi
* Tworzenie wizytówki firmy i pozycjonowanie strony www
* Zbieranie opinii i referencji
* Wysyłanie zapytania ofertowego do wszystkich firm z branży jednym kliknięciem

To wszystko za darmo.

Rejestrujcie się, korzystajcie do woli.
Czekamy na wasze opinie, polubcie nasz fanpage na facebooku http://facebook.com/RyderPL
Natalia Kostylewa

Natalia Kostylewa Specjalista praktyk,
TaxVat Consulting

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo.
Mam zaszczyt zaprosić Państwa, na wyjątkowe, dwudniowe, seminarium, w dniach 13-14 sierpnia 2011 roku, w Warszawie, na którym, będziecie Państwo mogli zapoznać się z całokształtem przepisów podatkowych na praktycznych przykładach.
Poznasz wiedzę aktualną i praktyczną.
W wyjątkowo niskiej cenie, będziecie Państwo mogli, zapisać się na warsztaty i inne nasze szkolenia.
Ilość miejsc jest ograniczona, ze względu, na wielkość sali i duże zainteresowanie. Obowiązuje kolejność zapisów.

P R O G R A M
Podatek VAT w 2011 r. - nowelizacja przepisów oraz aktualne problemy

Nowelizacja ustawy o podatku VAT od 1 stycznia 2011 r., 1 kwietnia 2011 r., 1 lipca 2011 r. oraz 1 września 2011 r.

zakres znowelizowanych przepisów od 1 stycznia 2011 r., od 1 kwietnia 2011 r, od 1 lipca 2011 r. oraz zmiany, które wejdą w życie od 1 września 2011 r.,
regulacje unijne obowiązujące od 1 lipca 2011 r. ,
przepisy przejściowe dotyczące stosowania odpowiednich stawek podatkowych
wybór właściwej stawki VAT a PKWiU,
wątpliwości odnośnie zastosowania odpowiedniej stawki podatkowej w przypadku
braku odwołania do regulacji statystycznych oraz brak przyporządkowania PKWiU
zmiany w ustawie VAT i rozliczenie podatku VAT w przypadku nabycia i sprzedaży złomu,
definicji złomu obowiązująca od 1 kwietnia 2011 r.,
miejsce świadczenia usług i obowiązek podatkowy,
rozliczenie VAT w przypadku zbycia praw do emisji gazów cieplarnianych,
re faktura - opodatkowanie refakturowania usług, stawka podatku VAT,
moment rozpoznania obowiązku podatkowego w przypadku refakturowania usług,
refakturowanie mediów – problemy i metody ich rozwiązania,
usługi kompleksowe oraz usługi ciągłe po zmianach od 1 kwietnia 2011 r.,
orzecznictwo krajowe oraz interpretacje indywidualne w zakresie usług ciągłych.

II. Znowelizowane przepisy w przedmiocie stawek podatku VAT zmienione po 1 stycznia 2011 r. oraz po 1 kwietnia 2011 r.

obowiązujące stawki podatkowe VAT,
moment wykonania usługi a właściwa stawka VAT w przypadku korekty faktury
moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku usług budowlanych zrealizowanych na przełomie roku podatkowego,
zakres zwolnień z opodatkowania niektórych usług, w tym usługi medyczne, działalność szkoleniowa, usługi kultury, sportu i rekreacji, usługi pośrednictwa finansowego,

III. Przepisy w zakresie podatku VAT w tym działania marketingowe i nieodpłatne transakcje po 1 kwietnia 2011 r.

zakres zastosowania znowelizowanych przepisów,
przepisy unijne:

w zakresie miejsca świadczenia usług w dziedzinie kultury, sztuki, sportu, nauki, edukacji, rozrywki itp.,
- dotyczące zwolnienia z VAT:
a) importu towarów przez instytucje lub organy WE,
b) importu towarów, których miejscem przeznaczenia jest inne państwo członkowskie UE,
- w zakresie opodatkowania gazu, energii cieplnej oraz chłodniczej,

opodatkowanie nieodpłatnie przekazanych towarów lub usług

IV . Zasady opodatkowania czynności nieodpłatnych w zakresie podatku VAT

przekazanie towarów niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą,
przekazanie i zużycie towarów na potrzeby własne,
prawo do odliczenia podatku VAT a obowiązek opodatkowania nieodpłatnej dostawy towarów,
nieodpłatne świadczenie usług a obowiązek podatkowy,
opodatkowanie prezentów o małej wartości, obowiązek prowadzenie ewidencji nieodpłatnych przekazań oraz rozliczenie podatku VAT,
pojęcie próbki towaru na gruncie podatku VAT,
dokumentowanie przekazania nieodpłatnych świadczeń oraz rozliczenia na gruncie znowelizowanych przepisów ustawy VAT.
wydatki na spotkania biznesowe,
promocja produktów,
drukowane materiały reklamowe oraz informacyjne,
prawo do odliczenie podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług wykorzystywanych na potrzeby reklamy oraz reprezentacji,
korzystanie z samochodów służbowych do celów prywatnych a podatek VAT,
imprezy integracyjne, świąteczne i okolicznościowe
nieodpłatne przekazania na rzecz pracowników oraz kontrahentów.

V. Opodatkowanie transakcji zagranicznych po 1 lipca 2011 r.

nowelizacja przepisów wynikająca z rozporządzenia Rady 282/2011 r.z dnia 15 marca 2011 r. oraz odpowiednich przepisów dyrektywy 2006/112/WE,
miejsce opodatkowania usług reklamowych, w tym targi, konferencje i td.,
definicja miejsca prowadzenia działalności gospodarczej po nowelizacji przepisów od 1 lipca 2011 r.,
podstawa opodatkowania z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów (WNT),
dokumentowanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WDT),
rozliczenie rabatów, skonta oraz bonusy w transakcjach gospodarczych oraz dokumentacja
eksport towarów,
import towarów i usług,
obowiązek i termin złożenia informacji podsumowującej do Urzędu Skarbowego.

VI. Problemy w rozliczaniu VAT:

usługi transportowe i miejsce opodatkowania,
stawka podatku VAT w usługach transportowych,
obowiązek wystawienia Faktury VAT a optymalizacja podatkowa,
zaliczka a moment powstania obowiązku podatkowego na gruncie ustawy o podatku VAT.

VII. Fakturowanie zdarzeń gospodarczych:

wystawianie faktur w formie elektronicznej w świetle,
możliwość przechowywania faktur w formie elektronicznej,
obowiązek potwierdzania odbioru faktury korygującej przez nabywcę,
kasy fiskalne i przepisy od 1 września 2011 r.

VIII. Odliczanie podatku naliczonego VAT:

warunki odliczenia podatku naliczonego,
zasady odliczania podatku VAT naliczonego w przypadku występowania sprzedaży,
niedobór towaru w magazynie a możliwość odliczenia VAT,
transakcje zagraniczne a prawo do odliczenia VAT,
prawo do odliczenia VAT w przypadku czynności opodatkowanych VAT, które powinny być zwolnione lub niepodlegające opodatkowaniu,
terminy odliczenia,
możliwość odliczenia VAT naliczonego w przypadku duplikatu faktury,
VAT od zakupu samochodów osobowych oraz paliwa do nich a prawo do odliczenia podatku VAT,
odliczenie VAT od leasingu samochodów,
odliczenie VAT od usług kompleksowych,

IX. Podatek VAT należny i jego rozliczenie, w tym:

podatek VAT od nieodpłatnego przekazania,
moment wykonania usługi a moment powstania obowiązku podatkowego,
dostawy niefakturowane,
faktury zbiorcze.

Podatek dochodowy CIT

I. Przychody z tytułu działalności gospodarczej:

przychody z tytułu dostawy towarów oraz świadczenia usług,
przychody z tytułu usług rozliczanych w okresach rozliczeniowych oraz z tytułu mediów,
metoda kasowa a data rozpoznania przychodu podatkowego
przychody przyszłych okresów
przychody w naturze,
przychody z tytułu nieodpłatnego świadczenia oraz z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia
przychody z tytułu umorzenia oraz przedawnienia zobowiązań

II. Koszty uzyskania przychodów:

koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów,
definicja kosztu podatkowego a bilansowego
koszty pośrednie i bezpośrednie
koszty poniesione w celu zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów
koszty rozliczane w czasie
Koszty niestanowiące kosztu uzyskania przychodu

III. Środki trwałe i ich amortyzacja a optymalizacja podatkowa:

leasing finansowy
środki trwałe o niskiej wartości
amortyzacja jednorazowa w pierwszym roku działalności
wartości niematerialne i prawne
prace badawczo-rozwojowe

IV. Różnice kursowe w świetle przepisów prawa podatkowego:

różnice kursowe rozpoznawane na zasadach bilansowych,
różnice kursowe rozpoznawane na zasadach podatkowych,

V. Wypłata dywidendy a obowiązek podatkowy:

przychody osiągane przez nierezydentów, warunki do spełnienia
przychody z tytułu udziału w zyskach osób prawnych,

VI. Szczególne zasady dotyczące rozpoznania przychodów oraz kosztów uzyskania przychodów:
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu objęcia udziałów (akcji) w zamian za wkład niepieniężny,
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu odpłatnego zbycia udziałów (akcji) objętych w zamian za wkład niepieniężny,
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu odpłatnego zbycia udziałów (akcji) objętych w zamian za wkład pieniężny.

VII. Zmiany w CIT obowiązujące od 2011 r:

Opodatkowanie wspólników spółek osobowych i cywilnych
katalogu wyłączeń z przychodów
katalogu zwolnień podmiotowych


Cena dwudniowego seminarium to tylko 100 Zł.
Otrzymasz fakturę Vat i dodatkowe informacje na maila.

Zapisy na stronie TaxVat Consulting: http://taxvat.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Wakacje to dobry okres aby zdobyć przewagę nad konkurencją i zarabiać więcej. Jak to zrobić? Najlepiej w internecie. Dlatego chciałem zaprosić Was na nowe szkolenia z zakresu projektowania stron WWW oraz e-marketingu. Poprzednie szkolenia dotyczące Nowych Mediów, cieszyły się Waszym zainteresowaniem, mam nadzieję, że cztery nowe propozycje również Was zainteresują:

Tworzenie użytecznych stron WWW cz.1 - projektowanie
Tworzenie użytecznych stron WWW cz.2 - testowanie
Wykorzystaj Facebook'a w promocji swojej firmy
Mikro i mała firma w internecie - e-marketing i promocja w sieci

Każde szkolenie trwa 8 godzin, a jego cena zawiera:

Udział w 8 godzinnych zajęciach (1 dzień).
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej wraz z pendrivem.
Dwie przerwy kawowe.
Obiad w trakcie szkolenia.
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Inwestycja: 450 zł + VAT

Wszystkie szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: http://szkoleniawakacyjne.rcs2.pl/

W razie pytań proszę o wiadomość na priv lub od
Grzegorz Skiera

Grzegorz Skiera pozycjonowanie,
marketing w
wyszukiwarkach
silence.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Promocja dla firm, które jeszcze nie reklamowały się w linkach sponsorowanych Google Adwords!

Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu firma Silence! została Certyfikowanym partnerem Google AdWords. Z tej okazji mamy dla Ciebie kampanię linków sponsorowanych w promocyjnej cenie 200zł netto (246zł brutto) /regularna cena 500zł netto/.

Nie czekaj! Promocja trwa do końca sierpnia 2011.

Usługa obejmuje:

- przygotowanie miesięcznej kampanii w Google Adwords składającej się z 3 grup reklam
- stworzenie konta Google Adwords i załadowanie go budżetem 310zł (przy użyciu promocyjnego kuponu), który zostanie wykorzystany na kliknięcia
- przygotowanie i przesłanie raportu po wykonej kampanii

Atuty reklamy AdWords

- płacisz dopiero w momencie, kiedy Internauta klika w Twoją reklamę,
- kampania możliwa do uruchomienia od zaraz i na dowolny czas,
- możliwość dokonywania zmian w kampanii na każdym jej etapie,
- możliwość precyzyjnego kierowania reklam na wybrany obszar geograficzny,
- możliwość precyzyjnego zmierzenia rezultatów.

Budżet promocyjny Google AdWords przeznaczony jest na miesiąc prowadzenia kampanii. Po jego zakończeniu masz możliwość:

- samodzielnego prowadzenia kampanii,
- zlecenia firmie Silence! prowadzenia kampanii AdWords wg standardowego cennika,
- uzyskania wiedzy o możliwościach zbudowania efektywnej kampanii pozycjonowania

Z naszej promocji mogą korzystać wyłącznie Klienci, którzy nie prowadzili dotychczas Kampanii Linków sponsorowanych AdWords.

W przypadku pytań w związku z promocją zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu (32) 207 21 35 lub też poprzez adres e-mail: info@silence.pl

Formularz zgłoszeniowy:
http://www.silence.pl/Silence-ma-dla-Ciebie-promocje-na-reklamy-w-Google

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do