Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Ogłoszenia

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 5-6 maj 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA KONFERENCJA CRM GIGACON 2011

Jakie rozwiązania pomogą w utrzymaniu i rozwoju kontaktów z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie Customer Relationship Management? Jeśli chcesz być na bieżąco i posłuchać ciekawych wykładów, przyjdź na VII. edycję konferencji "CRM GigaCon 2011" (24 maja, Warszawa,Courtyard by Marriott).

Zakres tematyczny to m.in.:
-Znaczenie CRM dla klientów firmy
-Kiedy wdrożenie systemu CRM staje się projektem strategicznym - jak uniknąć pułapek i zredukować zagrożenia - doświadczenia z wdrożeń
Zarządzanie projektami CRM
Integracja systemów CRM i ERP
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
E-business, E-commerce
Outsourcing CRM
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
Mobilny CRM
Wykład Firmy HEUTHES

Na konferencję zapraszamy:
-kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
-osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
-kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
-analityków danych o klientach oraz sprzedaży
-osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
-administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/crm

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług podczas konferencji, zapraszam do kontaktu.

Koornynator projektu
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
22 427-36-45
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Ogłoszenia

Jak ZAPEWNIĆ sobie emeryturę? Wcześniejszą wolność finansową?
W co inwestować z ponadprzeciętnym zyskiem? Jak zacząć sensownie oszczędzać? Co rokuje stabilność?
W co inwestują "wtajemniczeni"?
Zapraszam na ostatnią przed Świętami otwartą prezentację on-line

19.04.2011 (wtorek) godz. 21:00 - 22:00 (na końcu możliwość zadawania pytań).
15 minut przed godziną 21 kliknij na link do pokoju konferencyjnego http://www.gvolive.com/conference,93870342
i zaloguj się swoim imieniem lub nazwiskiem w poniższy sposób
nazwisko-205.

Do zobaczenia!

Nie możesz być?
Wstępne informacje:
http://bit.ly/SekretBogatych (warto zagłębić się w różne "zakamarki" tej strony)
Michał Ławicki

Michał Ławicki dostawca zadowolenia

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Malujemy, programujemy, doradzamy, audytujemy, pomagamy biznesom internetowym. Wszystko w miłej i partnerskiej atmosferze. Zamiast sprzedawać kolejne funkcje koncentrujemy się na realnych potrzebach Klienta.

Pracowaliśmy przy projektach dla takich firm jak Agora, Alior Bank, AXA, Dbam o Zdrowie, Reckitt Benckiser.

Zapraszam do nas Let's Rock! - Agencja interaktywna dla wymagających z miłą chęcią porozmawiamy o Twoim biznesie.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Michał Ławicki
Let's Rock!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już w maju oficjalnie rusza III nabór pomysłów na start-up organizowany przez inkubator przedsiębiorczości TechnoBoard.

http://www.technoboard.pl/finansowanie-e-biznesu.html

Od 4 do 31 maja 2011 roku do północy w trybie ciągłym będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 800.000 zł.
TechnoBoard oferuje m.in.:
a) Kapitał (inwestuje maksymalnie do 800 tys. zł, obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów)
b) Pomoc merytoryczna (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy)
Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji. Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.
Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

MDDP Akademia Biznesu zaprasza na profesjonalne szkolenia:

TRENING POSTAW MENEDŻERSKICH 3-dniowe WARSZTATY
Prowadzący: Radosław Wajler, Dorota Kraszewska
Termin: 26-29 czerwca 2011 r.
Sopot Hotel Haffner **** http://hotelhaffner.pl
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1084,TRE...

KOBIETY LIDERKAMI ZMIAN W BIZNESIE – czyli jak twórczo wykorzystać zmianę aby odnieść sukces
Prowadzący: Włodzimierz Makowski
Termin: 25-29 sierpnia 2011 r.,
Miejsce: Rzym/Anzio, Hotel Parco Principi **** http://hotelparcodeiprincipi.pl
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1120,Kob...

Rachunkowość i finanse dla niefinansistów
Prowadzący: Marcin Michalak, Wojciech Kopcik
Miejsce i termin: Warszawa 26-27 maja, Poznań 9-10 czerwca, Katowice 7-8 lipca 2011 r.
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1021,Rac...

Analiza finansowa przedsiębiorstwa - ocena rozwoju firmy
Prowadzący: Marcin Michalak
Termin: 19-20 maja 2011 r., 30.06.11-01.07.11
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1024,Ana...

Warsztat zarządzania projektami - jak efektywnie zarządzać projektami w organizacji
Prowadzący: Adam Chmielewski
Miejsce i termin: Warszawa 16-17 maja 2011, 16-17 czerwca 2011, Wrocław 14-15.07.11
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1027,War...

Symulacja zarządzania projektem – warsztaty dla kierowników projektów,
członków zespołów projektowych i managerów
Prowadzący: Mariusz Kapusta
Termin: 30 czerwca-1 lipca 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1026,Sym...

MS PROJECT efektywnym narzędziem w zarządzaniu projektami 3-dniowe warsztaty komputerowe
Prowadzący: Adam Chmielewski
Termin: 28-30 września 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o936,MS_P...

ZESPOŁY PROJEKTOWE - budowanie zespołu,
kreatywne rozwiązywanie problemów, komunikacja oraz efektywność osobista w pracy wielozadaniowej
Prowadzący: Adam Chmielewski
Termin: 9-10 czerwca 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1060,ZES...

Forum Asystentek i Kierowników Biur
Termin: 15-16.06.2011r.
Miejsce: Warszawa, Hotel Sofitel Victoria *****
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1087,For...

Powyższe szkolenia mogą zostać zrealizowane także w formule zamkniętej, dostosowanej do potrzeb Państwa organizacji.

Pytania dotyczące szkoleń:

Anna Niedziółka
Koordynator ds. sprzedaży szkoleń biznesowych
tel: (22) 208 28 45
anna.niedziolka@akademiamddp.pl
http://szkolenia-biznesowe.biz
Joanna Dowolnia

Joanna Dowolnia DAM PRACE
PROGRAMISTA SYMPHONY
TORUN - ETAT!!

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Jestem studentka ostatniego roku psychologii. Pisze prace koncowa na temat przydatnosci cech osobowosci w okreslonych grupach zawodowych. Badam nastepujace grupy zawodowe: programisci/informatycy, managerowie/kierownicy,
handlowcy/sprzedawcy. Badanie jest przeprowadzane wśród mężczyzn.

Jezeli ktos z Panow spelnia powyzsze warunki i zechcialby spelnic dobry uczynek - bardzo prosze o wiadomosc prv.

Kazda wypelniona ankieta ma dla mnie ogromna wartosc.

Ankieta jest zupelnie anonimowa i wyniki beda rozpatrywane tylko i wylacznie w celach statystycznych.

Pozdrawiam,

Joanna

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Integracja pracowników to w dzisiejszych czasach jedno z istotniejszych zagadnień mających realny wpływ na efektywność firmy. Nic więc dziwnego w tym, że inwestuje w nią coraz większa ilość polskich menedżerów. Jak każda inwestycja, tego typu wydarzenie powinno się zwrócić i pomóc w realizacji celów biznesowych stawianych przed zespołem. Zapraszam do lektury wywiadu z Jakubem B. Bączkiem, autorem książki „Psychologia eventów”, w którym przedstawia On znaczenie integracji i teambuildingu w budowaniu relacji oraz motywacji pracowników.

Szczegóły na: http://psychologia-biznesu.pl/baza-wiedzy/wywiady/220-...

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie Zapraszam do uczestnictwa w Programie Certyfikacyjnym

Profesjonalny Menedżer E-Biznesu

Program w całości poświęcony jest marketingowi internetowemu i prowadzeniu biznesu w sieci. Dzięki Programowi każdy uczestnik ma szansę rozwinąć kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz prowadzenia działań marketingowo-sprzedażowych w internecie.

Cele Programu:

- zbudowanie przewagi konkurencyjnej i rozwój Państwa firmy
- wzmocnienie profesjonalizmu i podniesienie kompetencji osób prowadzących biznes w sieci.
- integracja i współpraca profesjonalistów w branży e-biznesu

Program obejmuje sześc dwudniowych warsztatów:

-Fundamenty marketingu internetowego,
-Narzędzia marketingu internetowego,
-Marketing wyszukiwarkowy - SEO/SEM,
-Użyteczność i dostępność witryn internetowych (web usability),
-E-commerce i monetyzacja działalności w internecie,
-Mierzenie skuteczności działań internetowych.

Ponadto sześć lekcji e-learningowych, spotkania on-line z ekspertami programu, dostęp do zamkniętej strony z materiałami uzupełniającymi wiedzę, potwierdzenie kompetencji certyfikatem PME sygnowanym przez IAB Polska

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL 2.1.1)

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników
sektora firm z małych i średnich przedsiębiorstw.

Warsztaty skierowane są do osób w wieku 45+

Szczegółowe informacje i program na stronie

http://ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl/

lub

Marcin Piotrowski
022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.pl
Maria Reuter

Maria Reuter specjalista ds.
marketingu,
reklama.pl

Temat: Ogłoszenia

http://reklama.pl - zapraszam i polecam! :)
Przemysław W.

Przemysław W. Specjalista
ITSM/Żeglarz

Temat: Ogłoszenia

Sprawa prosta, więc proszę o kontakt tylko osoby, które się zdecydują na taki model współpracy. Pytania o etat, inne rzeczy niż specyfikacja, itd. po prostu zostawię bez odpowiedzi.

Jest pomysł, wczoraj podpisana umowa o preinkubacji start-upu z Inqbe. Szukamy 1-2 programistów PHP, Java, proste aplikacje mobilne (Android, iOS). Preferowani z okolic Warszawy, ale nie jest to imperatyw kategoryczny.

Model współpracy: Przez najbliższe 6 m-cy praca we własnym zakresie (czyli poza projektem trzeba się utrzymywać). W zamian: równe z innymi osobami (poza głównym pomysłodawcą i inkubatorem - system: 100% udziałów - udziały inkubatora = do podziału pomiędzy wszystkie 4-6 osób zaangażowanych) udziały przy przekształceniu projektu w spółkę (na podstawie wcześniejszej umowy cywilnej, potwierdzonej notarialnie).

POSZUKIWANI WYŁĄCZNIE PROGRAMIŚCI, EW. WEB DEVELOPERZY. Marketingowcom, handlowcom i innym owcom dziękujemy.

Kontakt i szczegóły: type.media1@gmail.com.

P.S. Marudom, trollom dziękuję z góry za wyśmianie, wypunktowanie, co źle, że się nie uda itd. Takich informacji przez ostatnie pół roku usłyszałem tysiące. Mimo to pomysł wszedł do inkubacji. :-)
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Kilka dobrych domen do wzięcia:

biznes-trener.pl

CoachingManager.pl

DobryStrateg.pl

TrainingOnLine.pl

VideoCoaching.pl

Zapraszamy!
Joanna P.

Joanna P. specjalista ds.
turystyki

Temat: Ogłoszenia

 Joanna P. edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 14:27

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Serdecznie zapraszam na bezpłatną konferencję „Nowoczesne
metody wykorzystania e-learningu w edukacji”, która odbędzie
się 9 czerwca o godz.10:00 w Łodzi, na Wydziale Studiów
Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ul.
Składowa 43.

Tematem konferencji są zaawansowane i nowoczesne formy e-learningu
(np. game-learning), ich zastosowanie w szkoleniach dla firm i osób
prywatnych oraz podczas zajęć akademickich. W trakcie konferencji
omawiane będę min.: nowoczesne modele szkoleń e-learningowych
wykorzystywane na uczelniach wyższych i w edukacji ustawicznej
dorosłych, trendy na rynkach zachodnich w branży e-learningowej i
możliwość ich adaptacji na rynku polskim, nowa gra e-learningowa
„Zarządzanie projektem unijnym” pilotażowo wdrażana obecnie
przez Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ,
możliwości pozyskania dotacji unijnych na tworzenie szkoleń
e-learningowych.

Uczestnicy:
Twórcy gier e-learningowych, przedstawiciele uczelni wyższych
realizujących ciekawe projekty e-learningowe lub zajmujący się naukowo tą problematyką, przedstawiciele firm szkoleniowych, szkoleniowcy, dziennikarze.

Szczegółowe informacje:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-nowocze...

i na: http://exer.com.pl

ZAPRASZAM!
Michał Brzeziński
Michał Kraus

Michał Kraus Dyrektor ds. PR i
marketingu |
www.unity.pl |

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne seminarium e-commerce w praktyce (Akademia Empathy)
Zapraszamy na bezpłatne seminarium Akademii Empathy z cyklu "e-commerce w praktyce" pt.:

"Ty też możesz więcej, czyli jak rozwijać sklep internetowy"
Dla kogo?

Zapraszamy przedstawicieli sklepów internetowych, liderów lokalnego rynku e-commerce oraz przedsiębiorstwa zainteresowane rynkiem e-commerce b2b/b2c.

Dlaczego warto?

Na seminarium pokażemy w praktyce jak można rozwijać działalność sklepu internetowego nie tylko w obszarze technologicznym, ale również biznesu i marketingu oraz prawa i finansów. Wśród tematów również temat dotyczący regulaminów sklepów internetowych i niedozwolonych w nich klauzul!

Goście decydują o programie:
Podczas seminarium odbędą sie cztery bloki tematyczne: PRAWO I FINANSE, BIZNES I MARKETING, TECHNOLOGIA oraz CASE STUDIES. W każdym bloku eksperci z danej dziedziny poprowadzą po dwa wykład, których tematyka zostanie wybrana przez Gości rejestrujących się na seminarium (odbędą się najczęściej wybierane wykłady)

Kiedy: 30 maja 2011, godz. 9 - 12
Gdzie: Krakowski Park Technologiczny

Udział jest bezpłatny, szczegóły oraz formularz rejestracyjny są dostępne na: http://empathy.evenea.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

EOIF -Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
20-21 lipca, Hotel Novotel Airport


Zapraszam na jedną z największych w Polsce konferencji poświęconej Elektronicznemu Obiegowi Informacji/Dokumentów w Firmie.

Bezpłatna rejestracja ! -> http://gigacon.org/eoif_warszawa

Tematyka :

Systemy OCR/OMR

Systemy faksowe

Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Systemy pracy grupowej

Rozwiązania mobilne

Zarządzanie obiegiem dokumentów

Systemy archiwizacji danych

Masowe wydruki

PKI – dokument elektroniczny

Workflow - zarządzanie procesami biznesowymi

Narzędzia back-office

Wszyscy wystawcy wezmą udział w konkursie na najlepsze rozwiązanie. Przyznamy nagrodę "Złoty Bit EOIF 2011".

Wśród uczestników rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody !

Nasza Konferencja, Wasz sukces !

ORGANIZATOR :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji


tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Serdecznie zapraszam na bezpłatną konferencję „Nowoczesne
metody wykorzystania e-learningu w edukacji”, która odbędzie
się 9 czerwca o godz.10:00 w Łodzi, na Wydziale Studiów
Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ul.
Składowa 43.

Tematem konferencji są zaawansowane i nowoczesne formy e-learningu
(np. game-learning), ich zastosowanie w szkoleniach dla firm i osób
prywatnych oraz podczas zajęć akademickich. W trakcie konferencji
omawiane będę min.: nowoczesne modele szkoleń e-learningowych
wykorzystywane na uczelniach wyższych i w edukacji ustawicznej
dorosłych, trendy na rynkach zachodnich w branży e-learningowej i
możliwość ich adaptacji na rynku polskim, nowa gra e-learningowa
„Zarządzanie projektem unijnym” pilotażowo wdrażana obecnie
przez Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ,
możliwości pozyskania dotacji unijnych na tworzenie szkoleń
e-learningowych.

Uczestnicy:
Twórcy gier e-learningowych, przedstawiciele uczelni wyższych
realizujących ciekawe projekty e-learningowe lub zajmujący się naukowo tą problematyką, przedstawiciele firm szkoleniowych, szkoleniowcy, dziennikarze.

Szczegółowe informacje:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-nowocze...

i na: http://exer.com.pl

ZAPRASZAM!
Michał Brzeziński
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Warsztaty Dla Kobiet zapraszają na otwarty warsztat "Public Relations twojej firmy. Zasady efektywnego kreowania wizerunku przedsiębiorstwa"

Wiesz, co to jest dobry PR? Albo zły? Wiesz, jak kreować wizerunek swojej firmy na rynku? Pokarzemy Ci, jak Ty i Twoja firma mogą zadbać o dobry PR i jak wystrzegać się potknięć.

http://warsztatydlakobiet.pl/p/pr-twojej-firmy

Cel warsztatu:

Naszym celem jest pomoc w odpowiednim kreowaniu wizerunku twojej firmy na rynku, jak również pokazać Ci jak Ty i Twoja firma możecie zadbać o dobry PR.

Dla kogo?

Warsztat przeznaczony jest dla Kobiet, które zajmują się komunikacją w firmach, organizacjach non-profit oraz zainteresowanych wdrożeniem profesjonalnych metod public relations.

Podczas pierwszego dnia szkolenia nabędziesz umiejętności z zakresu:

1. Rozróżnienia: reklama, PR, marketing.
2. Określenia odbiorców działań public relations.
3. Analizy sytuacji wyjściowej:
• chiński portret,
• analiza SWOT,
• brand party.
4. Corporate Identity (znajomość istoty i wdrażanie).
5. Tworzenia materiałów PR – broszury, katalogi, newslettery.

Podczas drugiego dnia szkolenia nabędziesz umiejętności z zakresu:

1. Rodzajów sytuacji kryzysowych i strategii radzenia sobie z nimi.
2. Media relations – typy kontaktów z mediami, pisanie informacji prasowej, konferencja prasowa, przewi-dywanie trudnych pytań, odpowiedzi na pytania.
3. Sponsoringu w celu budowania wizerunku firmy.

Korzyści z wzięcia udziału w szkoleniu:

• dokonasz analizy silnych i mocnych stron danej firmy z punktu widzenia jej wizerunku,
• poznasz narzędzia public relations i ich wykorzystanie w budowaniu wizerunku firmy,
• nabędziesz wiedzę w tworzeniu strategii i kampanii PR,
• nauczysz się konstruować audyt komunikacyjny, praktyczny w poruszaniu się w środowisku medialnym,
• wiesz jak postępować w kryzysie,
• potrafisz wykorzystać sponsoring w kreowaniu wizerunku firmy,
• certyfikat uczestnictwa.

Termin:

16-17 czerwca 2011 Warszawa
Godz. 10-16

Prowadząca:

Anna Barańska - Copywriter, PR-owiec, wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Jej konikiem jest znaleźć w osobie lub firmie to, co najlepsze i na tej podstawie precyzyjnie zbudować wizerunek, by na końcu w języku „odpowiednie dać rzeczy słowo”. Opracowywała strategię PR i realizowała działania wizerunkowe w Partner Center. Współpracowała z Abilita Communications. Pasją budowania wizerunku, radością tworzenia planów komunikacyjnych, umiejętnością wyginania śmiało słów i fraz chętnie i z sukcesami dzieli się na szkoleniach, zajęciach i wykładach. Poprowadziła studentów, którzy pod jej opieką zrealizowali projekt akcji charytatywnej „Noworoczne Inspiracje”. Koordynowała prace nad komunikacją facebookowego konkursu Mistrzostw Polski DJ-ów „Łódź podBEATA”. Udzielała gościnnie wykładów związanych z PR-em w Norwegii, na Łowie i w Hiszpanii.

Zgłoszenia:

Wystarczy wysłać maila na adres: zgloszenia@warsztatydlakobiet.pl

szczegółowe informacje: 601 219 542
http://warsztatydlakobiet.pl/p/pr-twojej-firmy


Obrazek
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Projekt realizowany w ramach Działania 8.1: wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 nr UDA-POIG. 08.01.00-30-287/09-00.

https://testcv.com

Witam,

Dziś oficjalna premiera Serwisu Internetowego Testcv.com.

Testcv.com to multidyscyplinarny, wielojęzyczny Serwis Internetowy, który oferuje przeprowadzanie testów kompetencyjnych dla kandydatów do pracy i przy rozpatrywaniu awansu pracowników. Jest adresowany do przedsiębiorstw różnych branż, firm doradztwa personalnego, a także samych pracowników. Znajdujące się na naszej platformie profesjonalne testy zostały przygotowane przez autorytety z różnych dziedzin i z różnych krajów.

W Serwisie Testcv.com udostępniamy kilkadziesiąt wysokiej jakości testów z następujących dziedzin:

* testy psychologiczne, logicznego myślenia i rozumienia słownego
* językowe (ponad 30 języków z całego świata)
* informatyczne
* stanowiskowe (dla specjalistów różnych dziedzin).

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą.

W celu otrzymania premierowego upominku - w postaci darmowego dostępu do rozwiązania dowolnego, wybranego przez siebie testu - proszę o kontakt:

Małgorzata Marzec
Manager Projektu
malgorzata.marzec@testcv.com
http://testcv.com
tel. 061 848 44 23

---- ***upominki rozdajemy do końca czerwca 2011 ----

PS.
Nie wysyłam zaproszeń do osób anonimowych czy na adresy typu szalona.wiesia@.... lub niesympatyczny.john@...
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych na szkolenie Facebook od teorii do strategii.

Facebook od teorii do strategii
28-29 czerwca, Warszawa

Udana kampania marketingowa, odpowiednia strategia i profesjonalnie dobrane narzędzia marketingowe przekładają się na zwiększenie lojalności Klienów, a tym samym na rozpoznawalność marki. Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na pytania:

Jak tworzyć kampanie w najpopularniejszych mediach społecznościowych?
Jak budować komunikację z Użytkownikami?
Jak tworzyć copy w reklamach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co warto wprowadzić? Czego użyć?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Jak mierzyć działania w społecznościach?


Teoria zostanie poparta praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza, dzięki której będą mogli samodzielnie działać w mediach społecznościowych.

Szkolenie kierowanie jest do: Osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i promocją chcących rozwijać zwoje umiejętności, a zdobytą wiedzę przekładać na sukces firmy.

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do