Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

-Ilona Woźniak edytował(a) ten post dnia 13.11.11 o godzinie 13:42
Marek Ciupka

Marek Ciupka właściciel

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na http://lepszykurier.pl
Zamów taniego kuriera przez internet.
Marek Ciupka

Marek Ciupka właściciel

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na http://lepszykurier.pl
Zamów taniego kuriera bez umowy przez internet.
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w seminarium
"UŻYTECZNOŚĆ SERWISÓW INTERNETOWYCH - INTERAKTYWNE STRONY WWW"
23 listopada 2011 roku, Warszawa

Dzięki tej informacji – masz dostęp do specjalnego 5% formularza rabatowego
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/usi/formularz_pr_ra...
W celu uzyskania formularza faksowego – skontaktuj się z Organizatorem: pr@cpi.com.pl

Zapraszam na seminarium, podczas którego dowiecie się Państwo na temat użyteczności serwisów internetowych i interaktywnych stronach www - w różnych aspektach. Jak i co zrobić, aby spełniały swoją rolę marketingową jak najlepiej.
Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.
Do udziału zapraszam: dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za serwisy internetowe i strony www w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą marketing w sieci.

W PROGRAMIE (10:00-16:00)

- Web usability - czyli ergonomia użytecznych stron internetowych
dr Maciej Dutko (dutkon.pl, akademia-internetu.pl)
- Projektowanie interaktywnych stron internetowych. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (symulacje i automatyczne analizy ataków)
dr inż. Marek Zachara (AGH)
- Prezentacja danych multimedialnych na stronach internetowych
dr inż. Mariusz Szwoch (Politechnika Gdańska)
- Aspekty techniczne budowy stron www. SEO - pozycjonowanie stron internetowych
Rafał Hostyński (ekspert)
- Koniec reklamy romantycznej - neuromarketing jako owoc mariażu nauki i biznesu
Kacper Osiecki (LABIOMETRICS)
- Audyt użyteczności stron internetowych
Eryk Orłowski (specjalista od użyteczności interfejsów użytkownika)

Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/usi/index.php

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem: pr@cpi.com.pl

Temat: Ogłoszenia

Rozpoczął się kolejny nabór wniosków o dotacje z POIG 8.1. Do rozdania 135 mln zł dotacji na e-biznes.

Wszystkim, którzy szukają firmy doradczej, która zajmie się przygotowaniem wniosku o dotacje, polecam serwis http://www.dotacje-dla-firm.pl/ - pozwala on na wyszukanie firmy konsultingowej, według interesujących nas kryteriów.Piotr Piskorz edytował(a) ten post dnia 15.11.11 o godzinie 12:22

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie Business Intelligence Manager!


Obrazek


Tytuł szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Termin: 28 - 30 listopada 2011 r.
Warszawa

Cel szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:
- posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych,

Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM),
raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
- swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
- znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
- znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
- potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
- znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence, w szczególności zbierania i definiowania

wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
- znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Czas trwania: 3 dni

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem

inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz

integracja danych;

Strona szkolenia: http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT

Na hasło 'goldenline' rabat 10%!


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa
Maciej Barej

Maciej Barej event manager

Temat: Ogłoszenia

BIURA WIRTUALNE NA KAŻDĄ KIESZEŃ:



Czy poszukujesz biura wirtualnego, które oferuje:

Prestiżowy adres biznesowy na Mokotowie,
Dedykowaną skrzynkę pocztową z opcją przekazywania lub pobierania,
Spersonalizowane odpowiadanie na telefony w imieniu Twojej firmy,
Twój własny dedykowany lokalny numer firmowy,
Możliwość korzystania z sali spotkań i biura w Warszawie,
Kompleksowe usługi dla firm.


Nasza oferta skonstruowana jest w taki sposób, aby zapewnić Państwu wygodę i łatwość zarówno przy rejestracji firmy jak i prowadzeniu biura na wysokim poziomie. Dążymy do tego, aby nasi Klienci mogli skoncentrować się na własnym biznesie i dlatego oferujemy kompleksową obsługę administracyjną obejmującą:



wynajem sali konferencyjnej The Venue, w opcji ze sprzętem multimedialnym,
obsługę sekretariatu firmy oraz połączeń telefonicznych,
obsługę spotkań biznesowych i catering
prowadzenie księgowości oraz kadr,
wsparcie gospodarczo-prawne:
a) założenie firmy (S.A., Sp. z o.o., Działalności gospodarczej),
b) rejestrację zmian/wpisów w KRS, REGON, US, ZUS czy KW,
c) organizację niezbędnych odpisów i zaświadczeń z urzędów.


Co dalej?



Napisz do nas! Oddzwonimy.



Zapraszamy na stronę internetową: http://wirtualnebiuro.ncgsa.pl



NCG S.A.
Ul. Bobrowiecka1a
00-728 Warszawa
tel.: (+48) 22 488 41 28

fax.: (+48) 22 488 42 50

kom.: (+48) 781 803 403

email: wirtualnebiuro@ncgsa.pl

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA konferencja o rozwiązaniach informatycznych dla przedsiębiorstw.

1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość.

Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wykłady ekspertów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Jak zaangażowac zespół do wdrożenia Systemu IT w przedsiębiorstwie? - Tomasz Mnich (The Why Method)

Wykłady produktowe:

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

- Efektywne zarządzanie firmą na przykładzie systemu ISOF – (Heuthes)

- Wykład firmy Andra

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Zapraszam do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: Ogłoszenia

Darmowy webinar prowadzony przez jednego z największych guru w USA Joela Theriena. Webinar połączony z oficjalną premierą firmy GVO w Polsce.

Zapraszam wszystkie osoby zainteresowane nowoczesnym marketingiem, jest to link referencyjny http://makapawel.pl/webinar-z-joelem

Joel opowie o tym jak budować 7-cyfrowe biznesy online, jak efektywnie korzystać z autorespondera oraz video konferencji.

Myślę że warto być bo jakby nie było będzie to wielkie wydarzenie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Tytuł szkolenia:
Zarządzanie Projektami w metodyce SCRUM

Termin: 22 - 23 grudnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa


Cel szkolenia:
- Zapoznanie się z metodą
- Zdobycie umiejętności stosowania zasad metody Scrum w realizowanych projektach
- Wypracowanie krytycznego podejścia do możliwości zastosowania
- Zdobycie umiejętności wprowadzenia metody Scrum do projektu w celu podniesienia efektywności zespołów projektowych/programistycznych
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do realizacji metody w roli Scrum Master

Korzyści:

- Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie
- Zespołu Scrum (skład, zakres ról)
- Ograniczeń czasowych w Scrum
- Narzędzi i reguł postępowania w Scrum
- Elastycznego planowania projektów
- Skuteczna praca zespołów projektowych
- Optymalizacja zmian w projekcie
- Maksymalizacja korzyści i minimalizacja ryzyka projektowego

Koszt szkolenia: 2 400 PLN + 23 % VAT

Strona szkolenia: http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-w-metodyce-scrum


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Tytuł szkolenia:
Zarządzanie Projektami w metodyce SCRUM

Termin: 22 - 23 grudnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa


Cel szkolenia:
- Zapoznanie się z metodą
- Zdobycie umiejętności stosowania zasad metody Scrum w realizowanych projektach
- Wypracowanie krytycznego podejścia do możliwości zastosowania
- Zdobycie umiejętności wprowadzenia metody Scrum do projektu w celu podniesienia efektywności zespołów projektowych/programistycznych
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do realizacji metody w roli Scrum Master

Korzyści:

- Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie
- Zespołu Scrum (skład, zakres ról)
- Ograniczeń czasowych w Scrum
- Narzędzi i reguł postępowania w Scrum
- Elastycznego planowania projektów
- Skuteczna praca zespołów projektowych
- Optymalizacja zmian w projekcie
- Maksymalizacja korzyści i minimalizacja ryzyka projektowego

Koszt szkolenia: 2 400 PLN + 23 % VAT

Strona szkolenia: http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-w-metodyce-scrum


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Politycznie - sarkastycznie

http://spolitapr.blox.pl

http://jejsprawanarodowa.blox.pl

Polecam!
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na wydarzenie facebookowe - debiut nowej strony o e-biznesach
dziś 5.12.11 o 16.30
http://www.facebook.com/events/146123252157599/

a gdy ktoś ten komunikat zobaczy później, to zapraszam wprost na stronę http://www.facebook.com/pages/E-Biznes-24x365/23332932...

Dziękuję i pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:


II Bezpłatną Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu:



20 grudnia 2011 r.

Rejestracja i szczegóły: TUTAJ


Miejsce: Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)


W czasie bezpłatnej konferencji:



- wystąpi wiele ciekawych osób (przedstawicieli firm i instytucji)

- zaprezentujemy sukcesy spółek z portfolio TechnoBoard-u

- przeprowadzimy warsztaty z firmami na co dzień obsługującymi e-biznes

- stworzymy idealną sytuację do nawiązania interesujących kontaktów biznesowych

Cel: Promocja e-biznesu wśród pomysłodawców poprzez prezentację TechnoBoard i firm z Klubu TechnoBoard



a. Czas trwania: 1 dzień

b. Termin: 20 grudnia

c. Liczba uczestników: ok. 100 miejsc

d. Nagrania i materiały dostępne po konferencji w Internecie

e. Sygnał wideo na żywo, dostępny na stronie konferencji



Ramowy plan konferencji:

10.30 - 11.00 Rejestracja uczestników

11.00 - 11.15 Powitanie gości - Mariusz Sperczyński - Prezes TechnoBoard Sp. z o.o.
Podsumowanie dotychczasowej działalności, a także dokonanych w tym czasie nowych inwestycji. Przedstawianie planów spółki TechnoBoard na najbliższą przyszłość.

Wystąpienia gości specjalnych.

11.15 - 11.30 PARP - Dyr. Michał Bańka - Departament Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu

11.30 - 11.45 Przedstawiciel GPW.

Temat: NewConnect

11.45 - 11.55 Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) - Magdalena Kostulska
Temat: Odpowiedzialność społeczna w e-biznesie.

11.55 - 12.05 Proseed - Marcin Zaremba

Wystąpienia przedstawicieli nowych firm Klubu TechnoBoard.

12.05 - 12.15 Aukcje Ziemi

12.15 - 12.25 Inpingo

12.25 - 12.35 e-Stolik w roli inwestora mypizzeria

12.35 - 12.45 Asecureo

12.45 - 12.55 e-Cop

12.55 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.18 Panoko

13.18 - 13.21 BiZi System

13.21 - 13.24 mKsięgowa

13.24 - 13.27 2buymedia

13.27 - 13.30 RedBelt

13.30 - 14.27 Sesja Pytań (Panel Dyskusyjny) do Klubu TechnoBoard

14.27- 14.30 Wręczenie nagrody specjalnej dla "Lidera Inkubacji Technoboard 2011"

14.30 - 15.00 Przerwa obiadowa

15.00 - 15.20 Losowanie atrakcyjnych nagród za aktywność w Panelu Dyskusyjnym.

15.20 - 16.00 Warsztaty o charakterze szkoleniowo-konsultacyjnym.

Warsztaty poprowadzi firma Afilo.


16.00 Podziękowania i oficjalne zakończenie konferencji.

OD 12-GO GRUDNIA ODDZIELNA STRONA KONFERENCYJNA Z DODATKOWYMI INFORMACJAMI, PREZENTACJAMI I ARCHIWUM KONFERENCJI

(http://www.konferencja-technoboard.pl)
Agnieszka G.

Agnieszka G. step by step

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne warsztaty Ericpol Innovation Pathway 2012

Zapraszamy wszystkich na zbliżające się wielkimi krokami bezpłatne warsztaty biznesu Ericpol Innovation Pathway 2012 - „Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem”. Już dziś zapraszamy na nie przedsiębiorców branży IT i ICT.

Spotkanie odbędzie się 13 - 15 stycznia 2012, w tatrzańskiej Dolinie Bystrej w schronisku na Kalatówkach. Zapraszamy firmy zdeterminowane by ruszyć trudnym szlakiem innowacji i osiągnąć szczyty technologii w skali międzynarodowej. Tę ostrą szkołę biznesu i przetrwania gwarantuje Ercipol Telecom.

Wśród prelegentów Ericpol Innovation Pathway 2012 będą takie gwiazdy jak Thomas Qvist z Ericsson, czy Doug Solomon z IDEO i wielu innych znamienitych gości.

Z twórcami innowacji spotkać się będzie mógł każdy, kto działa w branży informatycznej i chce udoskonalić swoją wiedzę. Wystarczy tylko wypełnić formularz. Spotkanie jest bezpłatne.

Dołącz do spotkania na: http://www.goldenline.pl/spotkanie/ericpol-innovation-...

Zapraszamy!
Jacek Jagiełło

Jacek Jagiełło Partner All In One
Profits

Temat: Ogłoszenia

Dla wszystkich zainteresowanych zautomatyzowaniem swojego e-biznesu,
polecam:

http://skrypt.automatycznasprzedaz.pl/14/

Powodzenia i wysokich zarobków

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W listopadzie rozpoczęliśmy nabór pomysłów do projektu Mazowieckiego Inkubatora Technologicznego, nowej spółki Grupy Kapitałowej Arteria S.A.

Poszukujemy osób i firm z nieszablonowymi pomysłami w obszarze e-commerce, nowoczesnych technologii, IT.

Oferujemy wsparcie merytoryczne ze strony naszych ekspertów (prawne, technologiczne, biznesowe) oraz finansowe- zainwestujemy w pomysł do 200 tys. Euro.

Projekt składa się z trzech etapów (selekcji, preinkubacji, wejścia kapitałowego).
Wystarczy zarejestrować się na stronie http://www.e-mit.pl, zalogować i na początek przesłać ogólny opis projektu, czyli zgłosić u nas swój pomysł (etap selekcji). W kolejnym kroku, wybrane pomysły będą szczegółowo analizowane przez nasze zespoły (preinkubacji, rozwoju biznesu, B+R, inwestycyjny). Z autorami najlepszych pomysłów założymy nowe spółki i zainwestujemy w nie kapitał.

Czym się wyróżniamy?

- Wspieramy kapitałowo innowacyjne pomysły,
- Nabór pomysłów prowadzimy w trybie ciągłym (projekt trwa 30 miesięcy),
- Posiadamy profesjonalne zaplecze ze strony spółek GK Arteria S.A.: technologicznej (Trimtab S.A.), marketingowej (Polymus Sp. z o.o.) i spółek sprzedażowych (Sellpoint Sp. z o.o., GallupPolska Sp. z o.o., Rigall Distribution Sp. z o.o, Arteria Retail S.A.),
- Nasze udziały w nowych spółkach nie przekroczą 49,99%.

Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń!Małgorzata Kalużna edytował(a) ten post dnia 15.12.11 o godzinie 12:08
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania 1-2 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 3 rodzajów studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości – preferowana jest wielość studiów jednolitych magisterskich.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie "Kształtowanie i doskonalenie umiejętności miękkich" z zakresu:
komunikacji, negocjacji, współpracy w grupie, rozwiązywania konfliktów, postrzegania własnych uwarunkowań komunikacyjnych, dynamiki procesu grupowego, integracji pracowników, planowania i podejmowania decyzji, itp.

Forma szkolenia: GRA SZKOLENIOWA – maksymalizująca efektywność szkolenia

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji Biznesowych i Gier Strategicznych.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, Grudzień 2011 r./Styczeń 2012r., czas trwania: do 5 godzin.

Szczegółowe informacje i zgłoszenia: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do