Marcin Borowski

Marcin Borowski Sharepoint & serwisy
mobilne

Temat: zaproszenia z rabatem 20% na konferencje e-dokumnet,...

WPROWADZENIE

Finansowe dokumenty elektroniczne, rozumiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, dziś wchodzą do firm świadczących usługi masowe. Często całość zagadnień związanych z obsługą takich dokumentów jest określana mianem e-faktura. Firmy z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego, finansowego zgodnie deklarują zainteresowanie rozwiązaniami dającymi oszczędności w procesie tworzenia, wysyłki, płatności i archiwizacji dokumentów finansowych. Korzystanie z tradycyjnych usług pocztowych kosztuje te firmy bardzo dużo, czas dostarczenia dokumentów do klienta wpływa na opóźnienie uregulowania należności. Wdrożenie elektronicznych dokumentów pozwala na jednoczesną realizację kilku celów biznesowych: umożliwia szybki kontakt z klientem, redukuje koszty przesyłki i archiwizacji, umożliwia szybkie wprowadzenie płatności elektronicznych i często jest powodem dalszego wdrożenia EBPP i elektronizacji obiegu innych dokumentów.
Regulacje prawne na temat e-faktury pozwalają stosować do wymiany faktur elektronicznych technologię EDI oraz faktury podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym. Kompleksowe podejście do e-faktury pozwala na szybkie uzyskanie oszczędności w wyniku prawidłowego wdrożenia narzędzi i procesów w firmie. Wdrożenie z wykorzystaniem doświadczenia, którego już nie brakuje na rynku, opłaca się również firmom z sektora MSP.

CELE

● Propozycja oszczędności dla firm poprzez elektronizację obiegu dokumentów.
● Wprowadzenie e-dokumentu do użytku i wyszczególnienie jego podstawowych cech w porównaniu z dokumentem papierowym.
● Dyskusja merytoryczna na temat zalet i wad elektronizacji poprzez wdrożenie EDI.
● Bezpieczne dostarczenie e-dokumentu do klienta, przedstawienie możliwości rozwiązań.
● Omawianie e-faktury jako naturalnego następcy faktur wysyłanych drogą tradycyjną.
● Format dokumentów elektronicznych na przykładzie e-faktury, polskie standardy czy międzynarodowa praktyka?
● Porównanie modelu ASP i wdrożenia dedykowanych rozwiązań.
● Wykorzystanie podpisu elektronicznego i usług powiązanych(znacznik czasu, OCSP, elektroniczna skrzynka podawcza) Centrów Certyfikacji w procesie tworzenia e-dokumentu.
● Przedstawienie rozwiązań i sposobów archiwizacji dokumentów elektronicznych.
● e-faktury a polskie realia prawne (z uwzględnieniem przykładów zagranicznych).
● Koszty wdrożenia e-faktury – przełożenie na oszczędności.

.
ADRESACI

● Kadra podejmująca strategiczne decyzje – prezesi zarządów, dyrektorzy finansowi,
● Kadra menedżerska odpowiedzialna za podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze IT w dużych i średnich firmach,
● Dyrektorzy IT,
● Projektanci aplikacji analitycznych,
● Dyrektorzy i kierownicy logistyki,
● Główni księgowi,
● Prawnicy zajmujący się specjalizacja w prawie telekomunikacyjnym,
● Kierownicy projektów, związanych z wdrożeniem innowacyjnych produktów informatycznych.


TERMIN I MIEJSCE

13 marca 2008 r., Centrum Konferencyjne DaimlerChrysler ul. Daimlera 1 (Budynek Mercedesa przy al. Jerozolimskich), Warszawa

Proszę o informację na emaila wyśle formularz zgoszeniowy z rabatem 20%. marcin.borowski@itbcg.pl