Karolina Hołyńska

Karolina Hołyńska Asystentka ds.
Marketingu i PR,
Focus Telecom Polska

Temat: Konferencja - Mobilny handlowiec | 16 czerwa Warszawa


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą

unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Partnerzy konferencji - firmy: F-Secure oraz Merinosoft Sp.z o.o., zaprezentują swoje rozwiązania dla nowoczesnych firm.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence - analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2.mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
-usługi mobilne - mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry

zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż
, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa

danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych,

controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl