Karolina
Hołyńska
Asystentka ds.
Marketingu i PR,
Focus Telecom Polska
Temat: Konferencja - Mobilny handlowiec | 16 czerwa Warszawa
Szanowni Państwo,
Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:
Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży
16 czerwca w Warszawie.
Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.
Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą
unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.
Partnerzy konferencji - firmy: F-Secure oraz Merinosoft Sp.z o.o., zaprezentują swoje rozwiązania dla nowoczesnych firm.
Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec
Tematyka spotkania:
1.zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence - analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2.mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
-usługi mobilne - mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach
Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry
zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:
- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa
danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych,
controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych
oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:
- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się
Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .
Zapraszamy do kontaktu:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl