Małgorzata Trzosek

Małgorzata Trzosek Departament
Marketingu i PR, GK
EUROPA

Temat: Targetowanie behawioralne i searchandising w e-sklepie -...

Jak precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej za pomocą mechanizmów targetowania behawioralnego w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć konwersję sprzedaży w e-sklepie poprzez searchandising, czyli zarządzanie wynikami wyszukiwania analogicznie do układania produktów na półce przez merchandisera?


Zapraszamy na jednogodzinne, nieodpłatne seminarium online
organizowane przez firmę Contium - wykonawcę sklepów internetowych między innymi dla Euro RTV AGD, Hewlett-Packard, Sizeer, amaZonka.pl.

Tematyka
Podczas 1-godzinnego webinarium skupimy się na dwóch mechanizmach slepów internetowych:

• Targetowanie behawioralne - analizowanie zachowań użytkowników e-skleTpu i dopasowanie na tej podstawie oferty produktowej i przekazu reklamowego.
• Searchandising - szacunkowo 80% odwiedzin w e-sklepie zaczyna się od wykorzystania wyszukiwarki; searchandising daje marketerom większą kontrolę nad sposobem prezentowania wyników wyszukiwania i zwiększenia szansy na sprzedaż.
Rzeczywiste wdrożenia - nie teoria
Powyższe mechanizmy e-sklepu pokażemy na żywo i omówimy na przykładach wdrożeń oprogramowania Unity Commerce dla sklepów sklep.sizeer.com oraz http://amazonka.pl.

Dla kogo:
Seminarium online przeznaczone jest przede wszystkim dla odbiorców biznesowych. Zapraszamy zwłaszcza osoby kierujące strategicznie sprzedażą i marketingiem, a także szefów już działających sklepów internetowych.

Kiedy:
Webinarium organizujemy 6 października, wtorek, w godz. 10:00-11:00

Zarejestruj się już teraz!
http://www.contium.pl/specjalne,seminarium-unity-comme...