Temat: jak to jest z tymi branżami?

Nurtuje mnie taka sprawa. Zarejestrowałem się w GoldenLine raptem wczoraj i od razu coś mnie zaczęło uwierać...

Zastanawia mnie zawsze, dlaczego we wszelkich internetowych formularzach, a i tutaj, branża mediów jest wrzucona do jednego worka z marketingiem, reklamą i PR. O ile wypełniając internetową ankietę jakoś mi to nie przeszkadza, o tyle tu - zawodzi.
Przecież, co jak co, ale PR to dla dziennikarza, człowieka mediów, nie handlowca - przeciwny biegun, druga strona barykady...
Wiem, że IT da się połączyć z telekomunikacją, a bankowość z finansami i ubezpieczeniami.
Ale media i PR w jednej działce, to jak wspólna branża policjanci/złodzieje, albo jak tort czekoladowy z marynowanym śledziem.
Co o tym myślicie?
Anja L.

Anja L. dziennikarz,
redaktor

Temat: jak to jest z tymi branżami?

potwierdzam media i PR to jak bandyci i złodzieje, jedni nie mogą żyć bez drugich
Anja L.

Anja L. dziennikarz,
redaktor

Temat: jak to jest z tymi branżami?

potwierdzam media i PR to jak policja i złodzieje, jedni nie mogą żyć bez drugich
Ela K.

Ela K. dziennikarz

Temat: jak to jest z tymi branżami?

myslę, ze to jest po prostu taki skrót myślowy i forma uproszczenia serwisu; tak btw znam przypadek, gdzie ktoś uzył tych terminów zamiennie (sic!)
Ela K.

Ela K. dziennikarz

Temat: jak to jest z tymi branżami?

myslę, ze to jest po prostu taki skrót myślowy i forma uproszczenia serwisu; tak btw znam przypadek, gdzie ktoś uzył tych terminów zamiennie (sic!)

Następna dyskusja:

nieudane zycie prywatne dzi...




Wyślij zaproszenie do