Marcin Kałużny właściciel, i-soft
Temat: Web2Print
Ciekawy link:ci-bookMarcin Kałużny edytował(a) ten post dnia 26.08.08 o godzinie 22:09
Marcin Kałużny właściciel, i-soft
Marcin
G.
Senior Developer,
ovos media GmbH
Jacek Gzel Full stack developer
konto usunięte
Jacek G.:
Ja z mojej strony zachęcam do zapoznania się z systemem do tworzenia internetowego sklepu dla drukarni. Zawiera sporo nowatorskich funkcji, które przyśpieszają i ułatwiają zarządzanie produktami i zamówieniami.
http://meritumit.pl/oprogramowanie-dla-poligrafii/mis-...
konto usunięte
Jacek Ź.:
Szkoda tylko, że o ceny trzeba pytać: nie wierzę, że nie macie gotowych rozwiązań i nie możecie podać ceny.
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
konto usunięte
Marcin D.:
Klient nie jest głupi i jak wie czego chce to sobie porówna oferty. Do dokładnego porównania konsultant jest potrzebny. Jak dla mnie to nie konsultant jest problemem, ale sama zasadność kupowania systemu Web2Print:)
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
konto usunięte
Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
Proszę, daruj sobie ten makaron. Jesteśmy na forum, a nie w reklamach w gazecie. Szanujmy się nawzajem.
konto usunięte
Marcin D.:
Proszę, daruj sobie ten makaron. Jesteśmy na forum, a nie w reklamach w gazecie. Szanujmy się nawzajem.
To nie makaron. Po prostu nie zgadzam się z postawą, że klient jest głupi jak kupuje innowacyjny produkt. Każdy jak ma wydać kilkadziesiąt tysięcy, albo kilkaset to wie czego chce. Jak szuka po taniości, to weźmie tam gdzie taniej, i konsultant nawet mu nie potrzebny, wystarczy zamówienie online:)
konto usunięte
Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)
konto usunięte
Jacek Ź.:Albo innego konsultanta :)
Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)
Bzdury piszesz. Każda drukarnia - strona drukarni działa na tej samej zasadzie:
- ikony główne jako odnośniki do produktów
- tabela cenowa zalezna od nakładu
- wybór produktu i atrybutów
- przesłanie plików na serwer z poziomu klienta
- weryfikacja plików z automatu
90% ma to samo, tylko ubrane w inną grafikę
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
Bzdury piszesz. Każda drukarnia - strona drukarni działa na tej samej zasadzie:
- ikony główne jako odnośniki do produktów
- tabela cenowa zalezna od nakładu
- wybór produktu i atrybutów
- przesłanie plików na serwer z poziomu klienta
- weryfikacja plików z automatu
90% ma to samo, tylko ubrane w inną grafikę
konto usunięte
Marcin D.:
Mogą być od tego samego dostawcy, ale będą inne:)
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
Zrobienie z z jednego innego, to parę godzin pracy dla webfachowca.
konto usunięte
Marcin D.:
Zrobienie z z jednego innego, to parę godzin pracy dla webfachowca.
Tego nie neguje, ale to jest wlasnie ta personalizacja jaką mam na myśli. To są systemy jakie można bardzo rozbudowywać.
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
konto usunięte
Marcin D.:
Uważam, że przy takich produktach to nie ma co podawać cen
Marcin
D.
Sales Manager,
Studio
Ale to wasze sprawy, skoro ktoś w firmie ustalił tak a nie inaczej to będziecie się reklamować wszędzie a zapytań będzie mało.