Marcin Kałużny

Marcin Kałużny właściciel, i-soft

Temat: Web2Print

Ciekawy link:

ci-bookMarcin Kałużny edytował(a) ten post dnia 26.08.08 o godzinie 22:09
Marcin G.

Marcin G. Senior Developer,
ovos media GmbH

Temat: Web2Print

Jeżeli ktoś poszukuje podobnego rozwiązania to informuję, że moja firma też ma tego typu rozwiązanie oparte na podobnych technologiach. Niestety nie jest jeszcze dostępne publiczne demo, lecz aplikacja ta jest już z powodzeniem używana przez pewną bardzo dużą firmę mającą m.in team w F1 :)

Na dzień dzisiejszy z systemu korzysta około 150 użytkowników, którzy komponują wysokiej jakości pliki do druku (PDF) za pomocą prostego interfejsu we Flash.Marcin Gil edytował(a) ten post dnia 12.09.08 o godzinie 17:07
Jacek Gzel

Jacek Gzel Full stack developer

Temat: Web2Print

Ja z mojej strony zachęcam do zapoznania się z systemem do tworzenia internetowego sklepu dla drukarni. Zawiera sporo nowatorskich funkcji, które przyśpieszają i ułatwiają zarządzanie produktami i zamówieniami.

http://meritumit.pl/oprogramowanie-dla-poligrafii/mis-...

konto usunięte

Temat: Web2Print

Jacek G.:
Ja z mojej strony zachęcam do zapoznania się z systemem do tworzenia internetowego sklepu dla drukarni. Zawiera sporo nowatorskich funkcji, które przyśpieszają i ułatwiają zarządzanie produktami i zamówieniami.

http://meritumit.pl/oprogramowanie-dla-poligrafii/mis-...

Szkoda tylko, że o ceny trzeba pytać: nie wierzę, że nie macie gotowych rozwiązań i nie możecie podać ceny.

konto usunięte

Temat: Web2Print

Jacek Ź.:
Szkoda tylko, że o ceny trzeba pytać: nie wierzę, że nie macie gotowych rozwiązań i nie możecie podać ceny.

Bez jasnego i czytelnego cennika/oferty zawsze można wyskrobać z klienta parę groszy więcej, bądź nawinąć mu makaron na uszy. Ewentualnie klient wówczas sam będzie mógł czytelnie porównać oferty bez konsultanta nad głową - i co wtedy? ;-)
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print

Klient nie jest głupi i jak wie czego chce to sobie porówna oferty. Do dokładnego porównania konsultant jest potrzebny. Jak dla mnie to nie konsultant jest problemem, ale sama zasadność kupowania systemu Web2Print:)

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Klient nie jest głupi i jak wie czego chce to sobie porówna oferty. Do dokładnego porównania konsultant jest potrzebny. Jak dla mnie to nie konsultant jest problemem, ale sama zasadność kupowania systemu Web2Print:)

Marcinie, niestety na wielu płaszczyznach, szczególnie innowacyjnych klient jest głupi. Kupuję produkt - bo nie jest sam w stanie czegoś zrobić/nie zna się a potrzebne mu to do utrzymania konkurencyjności. Nie potrafi porównać produktów, a konsultant jest od mieszania w głowie i sprzedaży, a nie doradzania.

Doradzać to ja mogę mamie ;)
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print

Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)

Proszę, daruj sobie ten makaron. Jesteśmy na forum, a nie w reklamach w gazecie. Szanujmy się nawzajem.
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print

Proszę, daruj sobie ten makaron. Jesteśmy na forum, a nie w reklamach w gazecie. Szanujmy się nawzajem.

To nie makaron. Po prostu nie zgadzam się z postawą, że klient jest głupi jak kupuje innowacyjny produkt. Każdy jak ma wydać kilkadziesiąt tysięcy, albo kilkaset to wie czego chce. Jak szuka po taniości, to weźmie tam gdzie taniej, i konsultant nawet mu nie potrzebny, wystarczy zamówienie online:)

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Proszę, daruj sobie ten makaron. Jesteśmy na forum, a nie w reklamach w gazecie. Szanujmy się nawzajem.

To nie makaron. Po prostu nie zgadzam się z postawą, że klient jest głupi jak kupuje innowacyjny produkt. Każdy jak ma wydać kilkadziesiąt tysięcy, albo kilkaset to wie czego chce. Jak szuka po taniości, to weźmie tam gdzie taniej, i konsultant nawet mu nie potrzebny, wystarczy zamówienie online:)

Nie zrozumiałeś o czym mówię. Klient jak chce to wyda i więcej niż te kilkadziesiąt kafli, ale poleci w miliony. Nie to było meritum - proszę szukać.

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)

Bzdury piszesz. Każda drukarnia - strona drukarni działa na tej samej zasadzie:
- ikony główne jako odnośniki do produktów
- tabela cenowa zalezna od nakładu
- wybór produktu i atrybutów
- przesłanie plików na serwer z poziomu klienta
- weryfikacja plików z automatu

90% ma to samo, tylko ubrane w inną grafikę

konto usunięte

Temat: Web2Print

Jacek Ź.:
Marcin D.:
Jak sprzedaż ma być jednorazowa to faktycznie można mieszać w głowie, ale jak dłuższa współpraca to taki model nie przechodzi. Web2print jest na tyle produktem personalizowanym, że cennikowo się go nie sprzedaje. Podejście sprzedażowe ma tu znaczenie, i jest wiele aspektów jakie trzeba brać pod uwagę. Cena nie jest kryterium. Jak innowacyjny produkt jest tani, to już nie jest innowacyjny:)

Bzdury piszesz. Każda drukarnia - strona drukarni działa na tej samej zasadzie:
- ikony główne jako odnośniki do produktów
- tabela cenowa zalezna od nakładu
- wybór produktu i atrybutów
- przesłanie plików na serwer z poziomu klienta
- weryfikacja plików z automatu

90% ma to samo, tylko ubrane w inną grafikę
Albo innego konsultanta :)
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print


Bzdury piszesz. Każda drukarnia - strona drukarni działa na tej samej zasadzie:
- ikony główne jako odnośniki do produktów
- tabela cenowa zalezna od nakładu
- wybór produktu i atrybutów
- przesłanie plików na serwer z poziomu klienta
- weryfikacja plików z automatu

90% ma to samo, tylko ubrane w inną grafikę

Zasada ta sama, ale w szczegółach to nie ma dwóch takich samym systemów. Z uwagi na grafikę, parametry produktów, dodatkowe usługi itp. Jest też cały backend jaki może być mocno personalizowany. Web2print to także tworzenie swoich wydruków na bazie szablonów. To nie są programy z pudełka. Mogą być od tego samego dostawcy, ale będą inne:)

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Mogą być od tego samego dostawcy, ale będą inne:)

Zrobienie z z jednego innego, to parę godzin pracy dla webfachowca.
Do ściemniania polecam inne forum
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print


Zrobienie z z jednego innego, to parę godzin pracy dla webfachowca.

Tego nie neguje, ale to jest wlasnie ta personalizacja jaką mam na myśli. To są systemy jakie można bardzo rozbudowywać.

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:

Zrobienie z z jednego innego, to parę godzin pracy dla webfachowca.

Tego nie neguje, ale to jest wlasnie ta personalizacja jaką mam na myśli. To są systemy jakie można bardzo rozbudowywać.

A jaki problem podać link do demo strony ( min. co potrzebne do w2p ) i obok jej cenę ? Przynajmniej jest wtedy jakiś punkt odniesienia.
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print

Można podawać, ale to i tak ma się nijak jak przyjdzie do konkretnej wyceny. Uważam, że przy takich produktach to nie ma co podawać cen. Za dużo zmiennych wpływających na cenę

konto usunięte

Temat: Web2Print

Marcin D.:
Uważam, że przy takich produktach to nie ma co podawać cen

Uważam odwrotnie, trzeba podać jakąkolwiek cenę bazową/wyjściową. Wtedy wiadomo, czy warto do was pisać.
Druga sprawa: jest jako taka pewność, że nie sypiecie różnych cen w zależności od portfela klienta.
Ale to wasze sprawy, skoro ktoś w firmie ustalił tak a nie inaczej to będziecie się reklamować wszędzie a zapytań będzie mało.
Marcin D.

Marcin D. Sales Manager,
Studio

Temat: Web2Print

Ale to wasze sprawy, skoro ktoś w firmie ustalił tak a nie inaczej to będziecie się reklamować wszędzie a zapytań będzie mało.

Aby nie było wątpliwości ja W2P mogę ewentualnie kupić, ale na pewno nie sprzedaje!



Wyślij zaproszenie do