konto usunięte

Temat: Reklamacja błędnie wyciętego logo

Dzień dobry,

Drukarnia nie chce przyjąć reklamacji przygotowanych materiałów - kartki świąteczne z wyciętym logotypem w papierze oraz wydrukowanymi życzeniami w środku. Do druku przekazaliśmy logotyp w pliku eps. Drukarnia wysłała podgląd, który został zaakceptowany. Po otrzymaniu kartek stwierdziliśmy, że wycięty logotyp został zdeformowany, natomiast ten wydrukowany jest w porządku. Drukarnia nie informowała o możliwości wystąpienia różnic między projektem poglądowym, a rezultatem.

Czy możemy się domagać ponowienia druku, bądź zwrotu kosztów? Wydaje mi się, że otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem. Logotyp jest ewidentnie zdeformowany i odmienny od przesłanego pliku.

Pozdrawiam
PN

konto usunięte

Temat: Reklamacja błędnie wyciętego logo

W Polsce towar wykonane na specjalne zamówienie nie podlega reklamacji, jednak że sugerował bym spakowanie całego nakładu i odesłanie z pismem reklamacyjnym.
Czasami to skutkuje jeżeli strony zagrają uczciwe.
Damian M.

Damian M. Repro Department
Manager

Temat: Reklamacja błędnie wyciętego logo

Piotr O.:
W Polsce towar wykonane na specjalne zamówienie nie podlega reklamacji, jednak że sugerował bym spakowanie całego nakładu i odesłanie z pismem reklamacyjnym.
Czasami to skutkuje jeżeli strony zagrają uczciwe.


Ale to jakiś żart? Jeśli nie to z chęcią przeczytam konkretny przepis.
Co do samego tematu - może by tak jakieś zdjęcie, materiały? Wtedy można by się odnieść do tego czy reklamacja jest zasadna bo może różnica mieści się w granicach możliwości technicznych

Podobne tematy


Następna dyskusja:

[pomoc] - nowe logo pko bp




Wyślij zaproszenie do