Tomasz
K.
Key Account Manager
(B2B IT); LG
Electronics Polska
Temat: sposoby optymalizacji kosztów drukowania
Michał K.:
Tomasz Kołat:
Alicja S.:Witam,
Zatem, apelujemy o coś odkrywczego na tym wątku, czy znajda się ludzie chętni na przekazanie informacji dotyczących optymalizacji kosztów wydruku?
W odpowiedzi na apel - medluje się :)
Temat optymalizacji ciągle się rozwija, dzieje się tak za sprawą naszych klientów którzy ciągle poszukują czegoś nowego. Ulepszają swoją obecną polityke druku w swojej firmie, wprowadzając innowacyjne pomysły.
Michał ma troche racji pisząc, że każda firma zrobi optymalizacje, nawet po zastosowaniu takiej koncepcji opisanej przez Pawła lub Marcina :)
Każdy proces optymalizacji który przeprowadziłem był zupełnie inny. Wszystko zależało od podejścia osoby decyzyjnej, działu finansowego, działu IT, itd. W firmie Toshiba nie mamy produktu "pudełkowego". Nie musimy korzystać z SAFE-Q, Printoscope itp... Możemy stworzyć oferte elastycznie. Zaproponować klientowi dokładnie to co potrzebuje, a nie oferować drogiego systemy.
Wszystko opiera się na analizie sytuacji obecnej i rozmowie dwóch stron. Wiem, że to nas wyróżnia.
QVision też nie jest tani, a daleko mu do ideału.
Oczywiście mamy w swojej ofercie QVision, ale zgodnie z haslem "Leading Innovation" mamy też zupełnie coś nowego. Produkt, który ciągle się rozwija :)