Tomasz Kowalczyk

Tomasz Kowalczyk Project Manager,
Open my mind

Temat: Raporty usability, e-marketing

Witam serdecznie,

Planujemy publikować cykliczne raporty na temat usability, funkcjonalności, e-commerce, zachęcamy do wypełnienia ankiety, która pomoże nam je dostosować do Państwa potrzeb.
Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut: http://webankieta.pl/ankieta/w1hpujf7jreg/p.

Dziękujemy.

konto usunięte

Temat: Raporty usability, e-marketing

A gdzie będzie dostępny raport ?
Tomasz Kowalczyk

Tomasz Kowalczyk Project Manager,
Open my mind

Temat: Raporty usability, e-marketing

Raporty będą publikowane w dedykowanym serwisie internetowym (obecnie tworzonym).
Robert Drózd

Robert Drózd WebAudit / Świat
Czytników

Temat: Raporty usability, e-marketing

Interesujący pomysł, sam bym chętnie raport dotyczący polskich serwisów poczytał. Zastanawiam się jednak, jaki może być rynek wśród polskich firm na tego typu płatne raporty.

Ankieta służy bardziej określeniu ceny niż pożądanej zawartości takiego raportu, dlatego ciekawy jestem, w jaki sposób chcecie te raporty przygotowywać. Coś więcej poza tym, że zamierzacie wykorzystać ET?
Maciek Lipiec

Maciek Lipiec User Experience
Director, K2
Internet S.A.

Temat: Raporty usability, e-marketing

Analizy dla konkretnych serwisów powinny być za konkretną kasę ;) W innym przypadku wychodzi z tego powierzchowny “raport” o niczym. (Tym bardziej, że dokładne cele biznesowe i wszelkie ograniczenia są nieznane.)

Brak za to bardzo ogólnodostępnych porządnych, ale praktycznych badań o charakterze bardziej podstawowym - np. dotyczących ergonomii formularzy czy czytelności tekstów itp.

Luke Wroblewski napisał książkę o formularzach - wszystko fajnie, tylko kiedy przyjrzymy się wynikom jego badań, to nie ma tam ani słowa o metodologii ani grupie badanej. Trzeba przyjąć jego wnioski na wiarę. Projektowałem ostatnio system bankowy z masą formularzy i z punktu widzenia tego projektu ta książka wydała mi się dość powierzchowna, słabo uargumentowana i pomijająca wiele możliwych rozwiązań. Ale nic lepszego nie ma...

Temat: Raporty usability, e-marketing

Maciek Lipiec:
Analizy dla konkretnych serwisów powinny być za konkretną kasę ;) W innym przypadku wychodzi z tego powierzchowny “raport” o niczym. (Tym bardziej, że dokładne cele biznesowe i wszelkie ograniczenia są nieznane.)

Brak za to bardzo ogólnodostępnych porządnych, ale praktycznych badań o charakterze bardziej podstawowym - np. dotyczących ergonomii formularzy czy czytelności tekstów itp.

Luke Wroblewski napisał książkę o formularzach - wszystko fajnie, tylko kiedy przyjrzymy się wynikom jego badań, to nie ma tam ani słowa o metodologii ani grupie badanej. Trzeba przyjąć jego wnioski na wiarę. Projektowałem ostatnio system bankowy z masą formularzy i z punktu widzenia tego projektu ta książka wydała mi się dość powierzchowna, słabo uargumentowana i pomijająca wiele możliwych rozwiązań. Ale nic lepszego nie ma...

true

Następna dyskusja:

Accessibility i Usability




Wyślij zaproszenie do