Robert Drózd

Robert Drózd WebAudit / Świat
Czytników

Temat: Pop-up z newsletterem

Ostatnio na anglojęzycznych serwisach informacyjnych widzę zalew pop-upów, wyświetlanych jako overlay po 10-30 sekundach od wejścia na serwis. Najczęściej zachęcają do zapisania na newsletter.

Z polskich zauważyłem to np. na http://wiadomosci.mediarun.pl/

Czy są jakieś dane na temat skuteczności takich rozwiązań? Szczególnie % zapisujących się na newsletter vs % bounce rate po takim pop-upie?

Temat: Pop-up z newsletterem

Taki przykładów jest więcej u nas - i to już od dość dawna.
Podobnie niektórzy robią z wymuszaniem rejestracji.
Niektórzy już zrezygnowali z tego rozwiązania, co by mogło wskazywać, że nie jest tak skuteczne.
Ale nie znam żadnych twardych danych w tej materii. Obserwuję.
Iga Mościchowska

Iga Mościchowska Managing Partner, UX
Director w WitFlow

Temat: Pop-up z newsletterem

Może Cię zainteresować case Probloggera
Robert Drózd

Robert Drózd WebAudit / Świat
Czytników

Temat: Pop-up z newsletterem

Dzięki Iga! O coś takiego chodziło.



Wyślij zaproszenie do