Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Goście specjalni, eksperci, paneliści TMT.CloudComputing'11 Warsaw.

Obrazek

Piotr Piskorz, certyfikowany kierownikiem projektów z 11-letnim doświadczeniem w konsultingu, bankowości, ubezpieczeniach oraz funduszach inwestycyjnych, od roku pełniący w Outbox rolę specjalisty ds. CRM w modelu On Premise oraz On Demand dla bankowości i innych firm z sektora finansowego, będzie panelistą dyskusji Usługi w chmurze i korzyści dla dużych przedsiębiorstw.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Goście specjalni, eksperci, paneliści TMT.CloudComputing'11 Warsaw.

Obrazek

Paweł Pytlakowski, Strategic Product Manager w firmie GTS Central Europe zajmujący się usługami zarządzanymi dla biznesu takimi jak Managed Data Center Services i Managed Security Services, wcześniej pracujący w NASK gdzie specjalizował się w rozwiązaniach wirtualizacji serwerów, bezpieczeństwa i rozwiązań mobilnego dostępu, będzie panelistą w dyskusji Usługi w chmurze i korzyści dla dużych przedsiębiorstw.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Prezentacje Oracle Room, TMT.CloudComputing'11 Warsaw


Obrazek
Ivan Desouza, Oracle Corp
Zarządzanie cyklem życia klienta w Oracle CRM On Demand.

Michał Krzycki, Capgemini Polska
Wdrażanie usług w chmurze. Jak skutecznie wyzwolić wartość Twojego biznesu.

Obrazek
Marcin Antonowicz, Outbox
Integracja w Chmurze. CRM On Demand i Outbox Order Configurator.
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Prezentacje Oracle Room, TMT.CloudComputing'11 Warsaw

Obrazek
Jan Pieczykolan, Asseco Poland
Czy CRM może być wiarygodnym źródłem informacji? Analiza informacji w procesie sprzedaży i customer care.

Obrazek
Arkadiusz Bigos, Oracle Corp.
Aplikacje SaaS, a dane użytkownika. Import, eksport i migracja danych na przykładzie Oracle CRM On Demand.

Marek Werulik, Johnson&Johnson
Prezentacja projektu wdrożeniowego.

Do zobaczenia jutro!
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Dziękujemy wszystkim za udział w TMT.CloudComputing'11 Warsaw!

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konferencji oraz odwiedzenia strony spotkania na Goldenline.

pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do