Temat: Siemens - optymalizacja procesów telekomunikacji i...
Krzysztof Wie.rszelis:
Jestem pod wrażeniem. Zastanawiam się, jak jeszcze długo termin "doradztwo telekomunikacyjne" oznaczać będzie "kup nasze"...
Oczywiście nie spodziewam się pełnego obiektywizmu, bo na to stać jedynie nielicznych. Jak na razie wiem, że kolega Marcin do nich należy, bo podkreślił i plusy, i minusy ("Od Siemensa jesteśmy drożsi") swojej oferty.
Chętnie poobserwowałbym rzeczową dyskusje na argumenty - sam nie jestem centralowcem ani się nimi nie zajmuję, ale czasem moi klienci szukają tego czy tamtego. Mógłbym na przykład rzucić konkretną konfigurację wymaganych usług (ilość linii zewnętrznych, wewnętrznych, dodatkowe funkcjonalności itp.) i byście się mieli szansę pochwalić. A może gdzieś bym tu jeszcze znalazł fachowców np. od Platana czy Slicana... Byłoby ciekawie. Piszecie się ?
Jeżeli chodzi o obiektywizm, to nie wiem czy kolega Marcin byłby równie obiektywny wypowiadając się jeszcze jako pracownik Siemens :-)
Krzysztofie, nie chodzi mi o "kup nasze", bo nie jestem już handlowcem...
nie chodzi mi o opinię jak drogi to fajny, jak tani to 'be'... (ale to wszystko dlatego, że źle został sformułowany temat do dyskusji - mea culpa)
wolałabym raczej poznać zdanie co dla Was: użytkowników, potencjalnych kupców rozwiązania, wdrożeniowców, serwisantów jest istotne w wyborze...
są rzeczy, które nie podobają mi się w Siemensie...
jaki Wy chcielibyście mieć system, co dla Was jest "drogie" (czyt. bardzo istotne, ważne), a co jest "tanie" (czyt. mniej ważne, istotne)...
drogie nie zawsze trzeba rozumieć przez pryzmat ekonomiczny...