Łukasz Gwara

Łukasz Gwara www.dih.pl -
właściciel

Temat: Panel obsługi domen/klienta

Witam,

Nasza firma a dokładniej dział programistyczny od pewnego czasu wprowadza zmiany w panelu klienta naszego serwisu. Domyślam się, że dla użytkowników tej grupy jest to narzędzie dość istotne i używają go często.

Jakie macie odczucia w tym temacie, co taki panel powinien posiadać, a co jest kompletnie zbędne.


Zapraszam do dyskusji:)

Pozdrawiam,
ŁG
Wojciech J.

Wojciech J. mistrz wwwujitsu

Temat: Panel obsługi domen/klienta

Przyznam że w dedykowanych rozwiązaniach szybko dostępny help lub opis poszczególnych funkcji to podstawa. Oczywiście z opcją on/off wyświetlania.
Progreso ma takowy i choć nieco lakoniczny zdaje swój egzamin.

Druga sprawa to dodanie tego, czego brakuje w najpopularniejszych systemach zarządzania kontem (cpanel/DA).
Jedną z bolączek jest brak możliwości zmiany haseł e-mail przez użytkowników kont. Squirrelmail oferuje taką możliwość (choć rzadko jest udostępniana), ale jako klient webmail jest okrutnie toporny.

Dobry ticket system z historią zgłoszeń też istotna rzecz.
Dobrze byłoby zintegrować w nim wyszukiwarkę wraz z bazą rozwiązań najczęstszych problemów.

O systemie powiadamiania użytkowników w przypadku padu serwera czy konserwacji chyba nie muszę wspominać ?
No chyba że helpdesk uwielbia flood od klientów wszystkimi możliwymi kanałami łączności ;)

Następna dyskusja:

LISTA sprzedanych domen




Wyślij zaproszenie do