konto usunięte
Temat: Oszczędność i optymalizacja wydatków - 8 marca
Zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji pt.:Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem
8 marca 2016r. w Warszawie
Oszczędność i optymalizacja wydatków to podstawa efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa. Konferencja będzie doskonałą okazją, aby dowiedzieć się, jak zrównoważyć wydatki związane z zarządzaniem dokumentacją oraz niezbędnymi wydrukami.
Przedstawimy dobre praktyki, które może zastosować zarząd przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia efektywności swojej firmy, jednocześnie ograniczając koszty.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow
Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji
Partner wspierający: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Głos podczas konferencji zabiorą m.in.:
-Elke Shonneman - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
Czy zastanawiali się Państwo, ile kopii jednego dokumentu jest w Państwa firmie?
-Romuald Krasowski - Naczelnik Wydziału Wypłaty Należności Pracowniczych, II Oddział ZUS w Warszawie
Partnerzy konferencji: Altar Sp.z o.o., ELO Digital Office Sp. z o.o.
Tematyka konferencji:
- sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji,
- workflow - automatyzacja procesów,
- optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- mobilny obieg dokumentów i udostępnianie,
- bezpieczeństwo dokumentacji i danych,
- archiwizacja i ochrona zasobów,
- redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail),
- drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie,
- e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda,
- systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet,
- systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet,
- integracja narzędzi i systemów.
Lokalizacja:
Budynek Atrium Tower
Aleja Jana Pawła II 25
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych,
CIO, dyrektorów i kierowników działów,
dyrektorów i kierowników administracji, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
kierowników ds. zakupów, doboru infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię,
osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami oraz ich ochronę,
oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych.
Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow#zarejestruj-si%C4%99
Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl