Temat: Digitalizacja i workflow
1. Można zaprojektować taki obieg dokumentów, spraw, procesów na narzędziach do tego dedykowanych (trochę reklamy: OpenText TCP, ECM Suite
http://pmslabs.com.pl) i outsourcować samę infrastrukturę jak przedstawił to Dominik - bo sam obieg będzie raczej wykonywany przez osoby z wewnątrz firmy
2. Zewnętrzne firmy oprócz przechowania dokumentów mogą poddać takie dokumenty procesowi OCR (znowu reklama ;): FLEXer) realizuje się też scanariusze, że dokumenty są klasyfikowane i poddawane OCR uruchamiana zostaje ścieżka workflow a dokument trafia do pudełka, które potem jest przekazywane firmie zajmującą się przechowywaniem dokumentów
3. No to nazwy podałem wyżej ;)
Dodatkowo proces obiegu spraw i dokumentów można rozpocząć już na etapie tworzenia dokumentu, w wersji elektronicznej można nadać dokumentowi odpowiedni identyfikator (np. formularzom oznaczenie kodem kreskowym) i po wypełnieniu takiego dokumentu, system na podstawie zastosowany oznaczeń jest w stanie odpowiednio sklasyfikować i przetworzyć dokument mechanizmami OCR/ICR - co znacznie skraca ilość potrzebnego czasu na obsłużenie dokumentu.