konto usunięte

Temat: Nvidia CUDA

Patryk Scelina:
Aleksander Adamkiewicz:
Hmmm, ja mialem niezle problemy z akceleracja opengl w wszystkich aplikacjach adobe, byly borderline niestabilne na win7 x64

Ja mam GTX260 winde 7 64 bit i na tym adobe cs5. Photoshop się sypie jak cholera z włączonym openglem z wyłączonym mniej ale też jednak.
W sieci jest sporo pomysłów na rozwiązanie tych problemów, ale mnie osobiście, żaden jeszcze nie pomógł.

mialem dokladnie to samo pod CS4, moim zdaniem ten caly pakiet/upgrade od CS3 byl bardzo nieudany. pomyls akceleracji opengl jest nie potrzebny w photoshopie a w AE totalnie sie wiesza i wcale nie przyspiesza pracy.

wywalic tzeba tez funkcjonalnosc 3d z PS.

pakietowi adobe przydal by sie calkowity re-write kodu bo od CS2 zbiera niepotrzebne funkcje/pluginy ktore nikomu do szczescia nie sa potrzebne.

konto usunięte

Temat: Nvidia CUDA

no fakt, chociaż w Afterze opengl często mi się przydaje. Nie wywala się często. Jak potrzebuję zrobić coś szybko na gotowych obrazkach/warstwach to bardzo przyspiesza pracę. Jednak przy FXach nie specjalnie się przydaje, bo przykładowo Fractal noise z właczonym openglem wygląda jak jakaś kupa i zupełnie inaczej wygląda po renderingu, więc jakakolwiek edycja z opengl jest bez sensu.

konto usunięte

Temat: Nvidia CUDA

Patryk Scelina:
no fakt, chociaż w Afterze opengl często mi się przydaje. Nie wywala się często. Jak potrzebuję zrobić coś szybko na gotowych obrazkach/warstwach to bardzo przyspiesza pracę. Jednak przy FXach nie specjalnie się przydaje, bo przykładowo Fractal noise z właczonym openglem wygląda jak jakaś kupa i zupełnie inaczej wygląda po renderingu, więc jakakolwiek edycja z opengl jest bez sensu.

dokladnie to. problem jest w tym ze tak naprawde GPU powinna byc wykozystywana to tych skomplikowanych obliczen jak np swiatlo, cien, objekty w przestrzeni 3d, dof, a nie do filtrow/FX.



Wyślij zaproszenie do