Temat: Cintiq 21UX vs 12WX
NIE WARTO KUPOWAĆ TABLETU CINTIQ 21UX przynajmniej nie dopóki firma KSK będzie się zajmowała ich serwisem. Moja historia z tym urządzeniem jest długa i zaczęła się dwa lata temu (z tego co wiem to jako jeden z pierwszych kupiłem to urządzenie w Warszawskim oddziale CORTLAND). I od tego momentu spełniają się wszystkie najgorsze sny pioniera.
Po miesiącu z powodu błędu w wyświetlaniu (strzelam że były/są padnięte kable) tablet wyświetlał shadow screen) wrocił po kilku tygodniach z serwisu z adnotacją < usterka usunięta czy zmiana kabli już nie pamiętam> .
Potem zrobiło się ciekawie bo urządzenie po podłączeniu miało jeszcze większy shadow screen (ale jak się odpowiednio poruszało kablami to można to było wyregulować - przynajmniej do takiego wniosku doszedł ilustrator pracujący u nas i do momentu aż nie zauważyłem jego kombinatoryki radził sobie właśnie tak)
Jak już dotarło do mnie, że nic nie naprawiono to spakowałem tablet w kartony i abarot do Cortlandu >> cortland do KSK >> KSK trzyma znowu przez kilka tygodni >> odsyła do cortlandu >> cortland oddaje Nam z Dopiskiem NIE STWIERDZONO USTERKI.
Więc podłączam to wkurzony pod maka w Cortlandzie i co.... I JEST WSZYSTKO DOBRZE. Wracam więc do firmy zastanawiając się pod wpływam jakich narkotyków byliśmy, że przez kilka tygodni widzieliśmy coś czego nie ma. Po Podłączeniu wita mnie znany shadow screen ale po kilku chwilach znika na prawie rok do momentu zmiany komputera... czyli do przedwczoraj.
Czy ktokolwiek mógłby służyć radą o co chodzi z tym sprzętem, zaprzyjaźniony informatyk stwierdził, że to wina kabli na 100% ktoś inny stwierdził, że na pewno są ekranowane więc to matryca.
ten dziwny multiCień wygląda tak
Na tą chwile jestem gotowy napisać nawet do rzecznika praw konsumenta choć rozważam reklamacje w jakimkolwiek zagranicznym oddziale wacom bo czuje się przez polskiego serwisanta oszukany i nie rozumiem czemu ani dystrybutor ani serwisant nie zrobili nic by naprawić bądź wymienić sprzęt o wartości ponad 10tys. Teraz prawdopodobnie skończyła się już gwarancja i ciekawe czy jak im teraz wyśle to wciąż nie będą widzieć problemu czy zaproponują kosztowną naprawę..?