Kinga
Szarko
Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu
Temat: CeBIT 2011: pierwsze rozwiązanie IT service assurance w...
IT service assurance oznacza usługowe podejście do zarządzania infrastrukturą IT, czyli- monitorowanie usług w sposób całościowy - end-to-end service-oriented approach,
- zarządzanie aplikacjami, a nie tylko hardwarem i sieciami,
- monitorowanie zarówno dostępności (availability), jak i parametrów wydajnościowych usług IT
(Quality of Service, end-user experience),
- możliwość diagnozowania usterek zanim będą one zauważalne przez użytkownika końcowego (proactive monitoring),
- zarządzanie procesami biznesowymi wspieranymi przez daną usługę IT.
Zainteresowanych prezentacją rozwiązania IT service assurance firmy Verax Systems zapraszamy w dniach 1-5 marca na targi CeBIT (hala nr 5, stoisko B04). Aby umówić termin spotkania z konsultantem, proszę o kontakt pod numerem telefonu +48 500 195 818 lub mailowo pod adresem artur-nowakowski@veraxsystems.com.
Firma Verax Systems nawiąże kontakt z partnerami dystrybucyjnymi (integratorzy i Value Added Resellers) z Polski i Niemiec.
Więcej o rozwiązaniu IT service assurance firmy Verax Systems: http://veraxsystems.com/pl/products/nms
Odbywające się rokrocznie w Hanowerze targi CeBIT to największa impreza informatyczna na świecie. W ubiegłym roku w targach CeBIT wzięło udział:
- ponad 100 delegacji z całego świata,
- ponad 5.000 dziennikarzy i blogerów,
- 334.000 gości z 83 krajów.
Strona targów: http://cebit.deKinga Szarko edytował(a) ten post dnia 31.01.11 o godzinie 11:06