Ilona Krzyżak

Ilona Krzyżak key account manager,
3Services Factory
S.A.

Temat: Usługi dodane - Data Center 3SF

1. DisasterRecovery Office - czyli zapasowe biuro. Umożliwia się w ten sposób Klientowi kontynuowanie działalności operacyjnej, w wypadku katastrof i zdarzeń losowych.
2. Dostęp do węzłów operatorów telekomunikacyjnych - udostępniony jest dostęp do węzłów największych krajowych operatorów telekomunikacyjnych, takich jak: Netia, Crowley Data Poland i Exatel (w tym polaczenia z operatorami TIER I).
3. Sieć LAN - Klienci mają udostępnione przez nas przełączniki L2/L3 lub pojedyncze porty odseparowane od innych klientów z wykorzystaniem VLAN.
4. Łącza WAN - gwarancja zestawienia dedykowanego łącza o wymaganych parametrach i technologii z naszego ośrodka do siedziby Klienta.
5. Monitoring - 24/7/365, a dane są gromadzone i przechowywane w trybie ciągłym.
6. Zdalne ręce - usługa uruchamiana jest w przypadku braku możliwości połączenia się on-line Klienta ze swoimi systemami informatycznymi zalokowanymi w Data Center. Ta usługa umożliwia wykonanie zdalnych, prostych prac przy wykorzystaniu inżynierów 3SF w oparciu o wytyczne lub procedury przygotowane wspólnie z klientem. (Świadczona jest w trybie 24/7).
7. Klaster 42U - Disaster Recovery Cluster - Ta usługa dopiero zostanie udostępniona w 2013 roku. Dzięki zdublowaniu ośrodka Data Center, będzie gwarantowała najwyższy poziom bezpieczeństwa dla systemów IT . Dostępność systemów Data Center w klastrze będzie na poziomie 99,999%. Obiekty zostaną połączone niezależnymi, wielowłóknowymi traktami światłowodowymi.