Iwona L.

Iwona L. PR z kulturą.

Temat: Osoba do Działu Obsługi Klienta sieci Ticket Online -...

Ticket Online Polska Sp. z o.o. – lider w dziedzinie dystrybucji biletów na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe oraz sportowe - poszukuje do pracy osoby do Działu Obsługi Klienta

Wymagania:
• Zainteresowania wydarzeniami kulturalnymi w Polsce;
• Łatwość nawiązywania kontaktów;
• Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office oraz Windows Explorer;
• Odpowiedzialność, sumienność, punktualność;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym jest warunkiem koniecznym.
• Konieczna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00

Zakres obowiązków:
• Odbieranie telefonów, korespondencja mailowa z klientami zainteresowanymi wydarzeniami kulturalnymi;
• Informowanie o szczegółach wydarzeń kulturalnych z oferty Ticket Online;
• Rezerwacja biletów;

Zapewniamy:
• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie;
• Bezpłatne szkolenie;
• Pracę w zgranym, młodym zespole;
• Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę bądź zlecenie;
• Pracę w bardzo dogodnej lokalizacji, przy Metrze Służew;

Ticket Online to międzynarodowa firma zajmująca się dystrybucją biletów na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, muzyczne i sportowe. Na stałe współpracujemy z teatrami, organizatorami koncertów, klubami muzycznymi i studenckimi w całej Polsce itd. Każdego dnia proponujemy naszym klientom największy wybór wydarzeń w Polsce.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą o ochronie danych osobowych na adres mailowy m.majewska@ticketonline.com