Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: inter-AKCJE II mobile, 14 czerwca 2012

Druga edycja konferencji już 14 czerwca - ZAPRASZAMY!

Rynek mobilny dynamicznie się rozwija - coraz częściej za pomocą telefonu płacimy, kupujemy, czytamy książki czy nawet sprawdzamy rozkład jazdy.

Jeżeli interesuje Cię wykorzystanie mobilnych technik nie tylko w życiu codziennym, ale również w biznesie - zapraszamy na II spotkania interaktywne inter-AKCJE 2012 w CKS MROWISKO w Gliwicach.


Nadchodzące spotkanie będzie w całości poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom mobilnym - zarówno tych wspierających życie codzienne jak i rozwój biznesu.

Agenda:

Rafael Moucka - Prezes Zarządu Spółki caartoo sp. z o.o., polskiej aplikacji mobilnej do przechowywania kart lojalnościowych w telefonie.
Temat wystąpienia: Wprowadzenie produktu mobilnego na rynek.

Anna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple.
Temat wystąpienia: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Andrzej Ogonowski - Pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik
Działu Marketingu.
Tematyka wystąpienia podana zostanie wkrótce.

Robert Rachwał - właściciel firmy ClickMaser Polska, która jest organizatorem jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, nagradzającej strony, aplikacje i kampanie mobilne, pasjonat nowoczesnych technologii i nowych mediów.

Udział w imprezie jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji i rezerwowania biletów na http://inter-akcje.evenea.pl - ilość miejsc jest ograniczona.

Po spotkaniu zapraszamy na mały afterek do Klubu Spirala (budynek CKS) ;)

Śledź nas na bieżąco!

http://www.inter-akcje.pl
http://www.facebook.com/interAKCJE
https://twitter.com/#!/interAKCJE
https://plus.google.com/u/0/116130099532844041280/posts
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: inter-AKCJE II mobile, 14 czerwca 2012

Pełna agenda!

Podczas spotkania wystąpią:

1. Andrzej Ogonowski - pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik Działu Marketingu.

Temat prelekcji: Technologie mobilne: od SMS po augmented reality
Tradycyjne rozwiązanie w mobile (SMS) przetrwał próbę czasu. Nowoczesne rozwiązania (np. AR) powoli podbijają rynek. Czy te dwa rozwiązania się wykluczają? Czy w tym wyścigu technologii jest miejsce na "dziadka SMS-a"?

2. Rafael Moucka – Prezes Zarządu caartoo sp. z o.o., aplikacji która szturmem zdobyła polski App Store, zajmując czołowe miejsca w rankingach po zaledwie kilku dniach od premiery.

Temat prelekcji: Jak sprawić, by aplikacja mobilna odniosła sukces, czyli o wprowadzeniu produktu mobilnego na rynek
Masz pomysł na aplikacje mobilną? Zastanawiasz się od czego zależy sukces, na co należy zwrócić uwagę oraz jak wygląda cały proces wprowadzenia produktu na rynek? Zobacz, jak radziła sobie z tym aplikacja caartoo i jakie rady mają dla przyszłych twórców.

3. Anna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple.

Temat prelekcji: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?
Czy wiesz jaki komercyjny potencjał mają gry i aplikacje mobilne? Dlaczego product placement jest skuteczniejszy niż baner reklamowy? Jak zarabiać by nie zniechęcić użytkowników? Kilka słów o tym opowie Wam przedstawicielka krakowskiej firmy iPlacement.

4. Robert Rachwał - Właściciel firmy ClickMaster Polska, organizatora jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards.Edyta Przybyłko - New Business Manager w ClickMaster Polska odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ofert z zakresu mobile marketingu.

Temat prelekcji: Jak wykorzystać potencjał QR kodów w biznesie
QR kody - jak działają i do czego służą? Jak tworzyć skuteczne kampanie? Jakich błędów nie popełniać? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? Pokażemy najlepsze i najgorsze zastosowania oraz postaramy się odpowiedzieć na pytanie czy QR kody to tylko chwilowy trend czy przyszłość reklamy.

Wstęp na impezę jest bezpłatny. Po spotkaniu organizatorzy zapraszają na afterparty do klubu Spirala. Zapisy: http://inter-akcje.evenea.pl. Szczegóły na http://inter-akcje.pl



Wyślij zaproszenie do