Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Temat: Przyznajemy Certyfikat "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi...

Idea przyznawania Certyfikatu „Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta” powstała z myślą o wyróżnieniu firm stosujących najlepsze praktyki w obsłudze Klienta.


Obrazek


Kto może zostać uzyskać Certyfikat "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta"?

Aby znaleźć się w grupie zaufanych firm objętych naszym programem certyfikacyjnym, w zakresie obsługi Klienta firmy muszą działać według następujących wartości: orientacja na Klienta, profesjonalizm, elastyczność i wiarygodność. Kierując się tymi kryteriami, wyłaniamy firmy, które stawiają Klienta na pierwszym miejscu i na tej podstawie budują swoją pozycję na rynku.

Wsparcie marketingowe Zdobywców Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta

Jako wydawcy Certyfikatu, wspieramy laureatów w działaniach e-marketingowych na stronie internetowej www.more7.pl oraz poprzez promocję profili Zdobywców Certyfikatu w wyszukiwarkach internetowych.

Zasady przyznania Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta"

Certyfikat zostaje przyznany jednorazowo, na podstawie wewnętrznego audytu badającego wykorzystanie aplikacji CRM7 do inicjacji, podtrzymywania i ulepszania kontaktu z Klientem.

Jeśli Twoja firma jest zainteresowana uzyskaniem Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta" i chce dołączyć do prestiżowego grona laureatów (wśród nich znalazła się m.in. Grupa Raben, DSV, Grupa Hunters, Aquaform) zapraszam do kontaktu: marketing@more7.pl.

Pełna lista Zdobywców Certyfikatu "Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta" dostępna jest na naszej www: Zdobywcy certyfikatu.


Obrazek